dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Natten då jag mötte en fönstertittare...

Av dansbandsfrun - 11 oktober 2010 22:25

Vm -94... Vem minns inte den här varma sommaren full av kanonmatcher på Tv´n dygnet runt?


Jag drog från min svettiga lägenhet över till Öland för att hälsa på "päronen"


På natten var det en shysst match som jag skulle se, dom "äldre" gick o lade sig.

Jag satte mig tillrätta med popcorn endast iförd bikini...


Jag hade dragit för gardinerna för fönstren men såg att den ena "glipade" litegrann. Jag reagerade att det blåste i trädet utanför...

"Nåja, nu ska jag inte va larvig" (vet jag att jag tänkte)



Efter en stund kom en mycket obehaglig känsla över mig...

att jag var iaktagen   


Jag bestämde mig för att gå fram o dra undan gardinen, för att bevisa för mig själv att det inte stod någon utanför...

(BIG MISSTAKE)


Plötsligt står jag öga mot öga med ett par illblå ögon. Det enda jag minns är att mannen hade en kapuschong (träningsjacka) och byxorna ......hm.........neddragna.....och ...........ja ni fattar?   

  bild lånad från: roligaprylar.se


jag drog igen gardinen samtidigt som jag skrek i högan sky!!!!!!

Dom andra kom springandes ut och vi for ut på altan och gapade o skrek.....


Men ingen fanns där...


Min mamma berättade då att dom ofta sett en grannpojke gå runt stugan.

(tack mamma, hade du sagt det innan så kunde jag sett fotbollen i lugn o ro hemma)   


ryktet sa att pojken tog livet av sig innan sommaren var slut..Grannarna sa att han visst var psykiskt sjuk.

Inte för att man ska skoja om sånt men han hade ju faktiskt sett mig i bikini.....



 
 
Gun

Gun

11 oktober 2010 23:16

Vad läskigt! Det påminner mig om att vi också hade fönstertittare när jag var liten. Fast jag såg honom aldrig som tur är.

http://horni.blogg.se

 
Ellis

Ellis

11 oktober 2010 23:21

HAHAHAHAHAHAHAHAHA FÖRLÅT MEN JAG KAN INTE SLUTA GARVA PGA DIN SLUTKOMMENTAR!!!

Om de nu så VAR att de var för han såg dig i bikini tror jag inte han hade stått där och dragit en handtralla ;) Hade nog jag med gjort om jag var han,, och hade en korv alltså.. så man blev helt.. "OJ"... HAHAHA

http://ellisu.blogg.se

 
diana

diana

12 oktober 2010 00:49

Hahaha, min typ av humor... svart så svart. :) Men riktigt läskigt med fönstertittare, kan tänka mig att pulsen gick upp en massa.

http://www.decdia.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

12 oktober 2010 01:00

Läskigt!
Ja, att han hade sett dig i bikini alltså ;-)
Kraaaam på dig!

http://amacasa.wordpress.com

 
Stattinskan

Stattinskan

12 oktober 2010 06:09

Vilket trauma, ja för killen alltså :-D Neeeej, jag bara skojar. Jag råkade ut för en blottare i bil när jag var barn. Jag var på väg till en kompis, 7 år gammal och hade tack och lov vett att inte tacka ja till en skjuts ...
Gomorron du sköna :-D

http://metrobloggen.se/stattin

 
Sandragee

Sandragee

12 oktober 2010 10:27

Ha ha ha! Läskigt värre! Hade nog haft bestående men efteråt om jag upplevt en sådan sak... Ha ha!

Ja, det är en tvåa, trivs bra som sjutton, men kärleken saknas ju där ;) By the way... har gjort ett antal mössor i olika storlekar och tjocklekar nu så jag skickar med M dom nästa gång jag träffar honom så får du själv se vilken du vill ha. Blir bra va? :) KRAM!!!

http://sandragee.blogg.se

 
Diana

Diana

12 oktober 2010 11:34

Sv: Visst har vi kommit till den tiden då man apsvettas i affärer. Kan de inte uppfinna ett plagg som anpassar sig till omgivningen?

http://www.decdia.blogg.se

 
charlotte

charlotte

12 oktober 2010 12:36

jag av¨håller mig från kommentarer :)

http://kloppan.wordpress.com

 
Ammis

Ammis

12 oktober 2010 16:07

Det är väl allas mardröm att se någon i fönstret som glor in, dessutom med byxorna nera. Nä fy, jag hade dött!! Stackars pojk iofs om han nu inte mådde bra.
Ha en go tisdag, kanske du kollar på Sverige ikväll då med HELA gardiner fördragen utan glipor :0). Ha´re gott. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Erika

Erika

12 oktober 2010 18:00

Hahaha, läskigt! ;)
Va nog tur att målaren som var här för några veckor sen inte gluttade in på mig, för då hade väl ha trillat av pinnen ;) haha!
Kramar!

http://erajkag.blogg.se

 
diana

diana

12 oktober 2010 18:32

Morbid humor. I like ;)

http://www.metrobloggen.se/diana

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards