dansbandsfrun

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av dansbandsfrun - 10 oktober 2010 21:51

Åh vilken superrolig kväll det var igår.


Jag visste att grabbarna hemma hade skitmysigt så jag kunde verkligen slappna av. Mina leder var supersnälla mot mig och nu var det äntligen dags att ha kul!


Jannez är ett av det bästa banden i Sverige just nu och jag lyckades få dansa massor med en man som hade showdansat och gått på Lasse Kuhler så jag kunde inte fått det bättre. GUUD så kul det var att bara bli "förd" på dansgolvet. I början var jag lite ringrostig men sen kom duracellkaninen fram så idag har jag träningsvärk i mina SKINKOR ;)


  


  


  


  

älskade syster och jag inne i puben   


Tack U för att du kom innan så vi fick sitta o prata. Det var så otroligt mysigt!

Tack M & H för att ni e så goa och "släppte in oss" Så himla fin vagn ni har!!

Tack K, L och T för skjuts och trevligt sällskap

och framförallt

TACK JANNEZ för att ni är dom ni är!!


Kramar

Av dansbandsfrun - 10 oktober 2010 21:04

oj.........jag vaknade visst nyss   


jag ber om ursäkt för löftet att ni skulle få va med igår under kvällen, men jag hann inte med er....Var alldeles för upptagen av att roa mig       


ska fixa lite här o sen se om jag har lite kort i min mobil jag kan bjuda på .....

Av dansbandsfrun - 10 oktober 2010 02:02

syster o jag e hemma igen


länge sen jag hade så bkul


måste sove


hörs imorgon


Ovido - Quiz & Flashcards