dansbandsfrun

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av dansbandsfrun - 7 oktober 2010 21:17

Jag tror jag svimmar.... av lycka....


Det verkar bli fest/dans på lördag i Småland.    

Till mina favoriter från NORRLAND!

JANNEZ

  


Tipsar om deras nya cd som ni ser ovan. Jag ska köpa den av dom på lördag och recensera senare här.   



Äsch what a häck, när ja ändå håller på så kan jag tipsa om att BLACK JACK kommer med sin nya CD "FESTIVAL" om några dagar också. Närmare bestämt den 20/10.

Och JÖSSES vilket snyggt omslag! Länge sen jag såg så jäkla snygga kläder på ett dansband. 


 


fina grabbar det där   




Av dansbandsfrun - 7 oktober 2010 16:51

Jag hittar inte riktigt ord för vilken tacksamhet jag känner för all respons på gårdagens dilemma med mitt älskade "gull"   


Jag kunde aldrig ana att det var/är så vanligt.


Jag somnade ca 05.00 i morse så jag är lite för trött för att berätta detaljerat men han mår lite bättre idag. "såren/sprickorna" är läkta så han skriker inte längre (tack gode gud) när det väl kommer...


Goa Stattinskan satte så bra ord på det i morse " Ja, det är verkligen tufft men är det "inkomster" så blir det "utgifter" ... så småningom ..."

 

Så för en gångs skull så hoppas jag verkligen på MYCKET UTGIFTER den här månaden!!!!   


Till er alla från djupet av mitt hjärta; TACK!

 

 

Av dansbandsfrun - 7 oktober 2010 13:27

...... jamen innan ni dömmer mig för hårt, tycker jag att ni ska sätta er in i min situation.

sambon är borta ganska mycket och jag har ju...........behov...    


Min älskare är gift men vem "gives a shit" om henne?

Hon är troligtvis jättetrist den slampan.


Vi brukar hålla oss på hotell när vi "vänslas" men i helgen nu så blev vi sugna på att trotsa rädslan så vi gick ut på bio.


Tyvärr var det någon tidning som fick en bild på oss.......suck!


  

Till dig Mads-älsklings-ponken om du ser detta, jag har resväskan packad så du kan komma o hämte mig när du vill......

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards