dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Känner lust igen!

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!!

Jag blir helt varm!!


Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....


MEN det finns ett dilemma! Jag är ingen dansbandsfru längre.

(det har jag ju egentligen aldrig varit då vi enbart var förlovade) ;) som en bitsk läsare upplyste mig om i början av bloggandet    HON var minsann en RIKTIGT GIFT DANSBANDSFRU!


anyway, jag känner att jag nog kan köra vidare med detta namnet me kanske kan lägga till "FD" kanske???

vad tycker ni??


               


                                                  



                              *



OM ni bara visste så mycket som har hänt på detta året!! (bla har jag glömt lösenord hit o hur f*n det här funkar) ;)


Just nu ville jag bara "pysa in" o tacka igen för alla mail o kommentarer o hälsningar jag fått av er!

Ni är BÄST!


Jag återkommer igen inom kort!   kanske gladare, kaxigare o bättre än någonsin!

 
 
Decdia

Decdia

13 januari 2014 08:12

Välkommen tillbaka!! Jag är nyfiken på att höra om ditt år som gått.
Kram

http://www.decdia.blogg.se

 
Cina

Cina

13 januari 2014 08:48

Åhhhh vad roligt att se dig här igen.
Klart du ska börja blogga igen har saknat dig.
Och vad det beträffar namnet DANSBANDSFRUN så tycker jag nog att du gott kan behålla det. Skit i elaka kärringar dom ska inte bry sig.
Du vet ju att du kan byta namn om du vill det.

Hoppas att du snart skriver igen vännen.

Kramen på dig

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Neta

Neta

13 januari 2014 19:42

Det var ju tråkigt att läsa om f.d :( men det händer i dom bästa familjer. Vi är också på väg efter 30 år så jag letar lägenhet nu.

http://netaave2.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

13 januari 2014 20:37

tack,ja det är aldrig kul. du får lycka till med letandet.

 
Ingen bild

Hålet:)))

13 januari 2014 20:03

Ändra inget gummsan😘😘pöss

dansbandsfrun

13 januari 2014 20:26

Ok, då kör jag på det gamla hahaha

 
Hörni

Hörni

13 januari 2014 23:24

Härligt att du är tillbaka! Hoppas du mår bra, namnbyte eller ej. :)

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

14 januari 2014 15:22

Tack snälla, allt under kontroll! hoppas detsamma tillbaka ;)

 
Katta

Katta

14 januari 2014 15:33

VÄLKOMMEN TILLBAKA!!! =)
Du har varit saknad!
Kram på dej och tillönskan om ett fortsatt gott nytt år!

http://imkv.blogg.se

dansbandsfrun

14 januari 2014 16:20

TUSEN TACK TILLBAKA!! Va gullig du är! jag har saknat er med. (blev så tomt när jag tog bort alla bloggerskor på facebook) hahaha kramar o detsamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 13 december 2012 11:59

Det är så mkt som händer just nu, så det får bli en liten paus. KRAM ...

Ovido - Quiz & Flashcards