dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Att skaka rumpa kostar...

Av dansbandsfrun - 11 oktober 2010 16:02

Ja, ni undrar säkert var jag har varit hela dagen (JO, det gör ni visst)   


Jag har sovit... My good, jag har inte så mycket värk som jag trodde jag skulle få men min kropp är så trött att jag känner mig som en gumma på 95.

Och då ska vi inte prata om hur trötta mina skinkor är...

Dom är fan redo för julbordet...

SPLASH, in me ett äpple emellan o så vassego O ÄT! hahahahahahaha


Anyway, jag håller nu på att laga kina-gryta åt oss här sen ska det bli "filmkväll" (jo tjena, OM min sambo kan slita sig från gästrumsrenoveringen)


För min syster och hennes barn kommer nämligen upp i helgen så vi vill ju gärna fixa iordning det tills dess.  



Nu måste jag höja stereon (JANNEZ senaste)   



Sen ska ni få läsa om när jag råkade ut för en fönstertittare som hade byxorna nere, men det tar vi när jag har ätit   


CIAO




 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

11 oktober 2010 18:27

Svar: Visst har jag varit Noice fan. Sjöng "en natt i tunnelbanan" för mig själv där i gulagången förra veckan ;)

http://madredetres.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

11 oktober 2010 19:03

hahaha, jag ser synen framför mig, var du tvungen till att skriva så där. Dansbandsfrun på julbordet med ett äpple där bak, hahaha Du är galen;)

http://www.systerystersdagbok.,blogg.se

 
kaffehörnan

kaffehörnan

11 oktober 2010 19:57

Mumma med gryta, helst när de är lite ruggigt ute
kram

http://www.kaffehornan.se

 
Carina

Carina

11 oktober 2010 20:10

Du skulle allt vara en gullig lite julgris ;)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

11 oktober 2010 22:28

Tror alla känner så efter en partykväll - oavsett ålder haha.

HALLÅ NÄR SKALL DU BERÄTTA OM DIETEN DU HÖLL PÅ MED - SLUTA SMITA!

SV: Haha min dress är några år gammal, haft på ett bröllop innan men taaack

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

11 oktober 2010 23:07

Men tyst på dig o ring Jögga istället ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards