dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Dansbandsfrun dansar till Jannez!

Av dansbandsfrun - 10 oktober 2010 21:51

Åh vilken superrolig kväll det var igår.


Jag visste att grabbarna hemma hade skitmysigt så jag kunde verkligen slappna av. Mina leder var supersnälla mot mig och nu var det äntligen dags att ha kul!


Jannez är ett av det bästa banden i Sverige just nu och jag lyckades få dansa massor med en man som hade showdansat och gått på Lasse Kuhler så jag kunde inte fått det bättre. GUUD så kul det var att bara bli "förd" på dansgolvet. I början var jag lite ringrostig men sen kom duracellkaninen fram så idag har jag träningsvärk i mina SKINKOR ;)


  


  


  


  

älskade syster och jag inne i puben   


Tack U för att du kom innan så vi fick sitta o prata. Det var så otroligt mysigt!

Tack M & H för att ni e så goa och "släppte in oss" Så himla fin vagn ni har!!

Tack K, L och T för skjuts och trevligt sällskap

och framförallt

TACK JANNEZ för att ni är dom ni är!!


Kramar

 
 
Britt

Britt

10 oktober 2010 23:11

Tack Dansbandsfrun för att du delar med dig av din lördagkväll till en stackare som bara hängt framför TV:n....och så tackar jag för att du har införskaffat så bra mobil. Önskar min hade så bra kamera.

Hoppas du hade det så kul som det verkar att du haft!

Och tänk vilken fin rumpa du fick på köpet av allt dansande :-)

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ellis

Ellis

11 oktober 2010 00:21

VAD LOVELY!!
Och mannen i bild nr 3 var ju hot för den åldern ;)O de var nog hans ögon som fick mig på fall!

http://ellisu.blogg.se

 
Ellis

Ellis

11 oktober 2010 01:23

Kanske! Me want!!! Vi kommer få urfina barn ja lovaar!!

Meeeen.. Han måste byta namn..

Ellis

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

Anne

11 oktober 2010 07:19

Ååhh vad glad jag är för att du fick komma iväg o ha skoj. Häftigt att hitta en sån danspartner oxå.
Är åter på väg till jobbet, har jobbat hela helgen, ser fram emot onsdag då jag är ledig och ska vara hundvakt igen.
Håller tummarna att det bara är skinkorna som känns av.
Kram Anne:)

dansbandsfrun

12 oktober 2010 00:49

;) ja, det var så gott å komma ut!! Tack för att du är så rar o omtänksam!!
kramar

 
Stattinskan

Stattinskan

11 oktober 2010 07:43

Du har inte bara haft roligt ... Du har förenat trevligehter med träning och fått kvitto på det dessutom ... Rumpträningsvärk är inte att leka med ;-D
Gomorron :-)

http://metrobloggen.se/stattin

 
Ingen bild

Sanna

11 oktober 2010 07:58

Hej Gumman!
Jättekul att höra att det blev lyckat i helgen! Ibland ler även smärt-gudarna även mot oss,en dock för sällan... Ha d bäst så ses vi på tisdag!
Kramz

dansbandsfrun

12 oktober 2010 00:42

Hej raringen!
Ja jag vågade knappt hoppas förrens vi var framme på stället ;)
jag hade knappt ont på hela dagen så turen o gudarna var på min sida dock ;)
sköt om dig med så ses vi imorg. kramar

 
Cina

Cina

11 oktober 2010 08:18

Härligt att läsa att du haft en kanonhelg med mycket dans kan jag förstå. Jannez är bra det tycker jag oxå. Men jag tycker det finns dom som är bättre....=))
Hoppas dina skinkor gör mindre ont idag!
Men man ska ju känna att man lever liksom...;))

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
camilla

camilla

11 oktober 2010 08:26

Ojojoj...vilken kväll!
Tror jag det att inte vi fick vara med ;)
Sv: OM din granne vill ha receptet hittar hon det i inlägget som jag skrev 30 juli 2010 ;)
(Varför kan jag inte lägga ut det jag kopierat?)
Hoppas att du hittar det ändå!
Jag menar HON!! ;)
Kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Marie-Louise

Marie-Louise

11 oktober 2010 10:01

Vilken trevlig kväll ni verkar haft :)

http://madredetres.blogg.se

 
Ingen bild

maggan

11 oktober 2010 13:10

synd du hade så fullt upp med mingel o dans....för du missade ju o dansa m Hasse..men de blir fler gånger kram på dig o din syster yster eller tvärtom kanske

dansbandsfrun

11 oktober 2010 17:28

Hihi ja det gäller å hinna me allt på så få timmar ;)
Får bli nästa gång. Syster hälsade så gott med. kram

 
ulrika

ulrika

11 oktober 2010 13:25

Vilken helkväll! Det var länge sedan jag skakade rumpa så rejält att jag fick träningsvärk av det! :D Vilken tjusig linslus du har fotat! :D

http://fabulousforty.blogg.se

 
Ammis

Ammis

11 oktober 2010 16:41

Ser skitkul ut!!! Blir avis på er. Men hörrudu!! Är det din kära man som spelar trummor eller?? "Blippar" fram o. tillbaka och tycker iaf att det ser så ut?????
Ha en bra start på veckan. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

11 oktober 2010 18:09

Tack själv för det trevliga sällskapet! T hälsar tillbaka, vi ska åka och dansa nu :-)

http://lena-mittilivet.blogspot.com

 
Neta

Neta

11 oktober 2010 23:31

Blir skitbesviken när jag ser dina bilder, det där är inte "mina" Jannez, vad håller dom på med???? Vit skjorta och slips.... näe inte dom!! Dom ska ha tröjor och inget annat. Var det en krog du var på? Eller en maskerad kanske??

http://netaave.blogg.se

dansbandsfrun

12 oktober 2010 00:28

Det var tråkigt att höra att du blir så upprörd, dom var så himla fina och framförallt spelade kanonbra och bjöd på sig själva. Tänk va folk skulle stirra om dom bara hade tröjor o inget mer på sig... Du kan googla Nöjespumpen i Södra Vi. Ett känt och jättepopulärt dansställe. Varken krog eller maskerad.

 
charlotte

charlotte

12 oktober 2010 12:34

kul att det gick vägen med allt
kram

http://kloppan.wordpress.com

 
Neta

Neta

12 oktober 2010 16:44

Äh så upprörd blev jag nog inte, överdrev en del :D skoja ju, har varit på pumpen o vet vart det är. Blev bara lite förvånad, o att dom bjuder på sig o lever rövare vet vi ju ;)

http://netaave.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards