dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Ser ljusare ut nu...

Av dansbandsfrun - 7 oktober 2010 16:51

Jag hittar inte riktigt ord för vilken tacksamhet jag känner för all respons på gårdagens dilemma med mitt älskade "gull"   


Jag kunde aldrig ana att det var/är så vanligt.


Jag somnade ca 05.00 i morse så jag är lite för trött för att berätta detaljerat men han mår lite bättre idag. "såren/sprickorna" är läkta så han skriker inte längre (tack gode gud) när det väl kommer...


Goa Stattinskan satte så bra ord på det i morse " Ja, det är verkligen tufft men är det "inkomster" så blir det "utgifter" ... så småningom ..."

 

Så för en gångs skull så hoppas jag verkligen på MYCKET UTGIFTER den här månaden!!!!   


Till er alla från djupet av mitt hjärta; TACK!

 

 

 
 
Ammis

Ammis

7 oktober 2010 17:56

Hejsan. Förstår att du är bekymrad för sonen. Kan tyvärr inflika med ngt tips men det verkar ju som andra har många ljusa idee´r som du kan prova. Önskar er verkligen lycka till, hoppas utgifterna fullständigt väller ut tids nog. KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
camilla

camilla

7 oktober 2010 18:08

Hej,vännen.
Läste om ditt problem.
Jag har varit med om samma.
När min äldsta dotter var liten VÄGRADE hon att bajsa.
Hon höll sig en vecka.
Hon sprang,skakade och gjorde ALLT för att INTE bajsa.
Jag sökte hjälp men dom avrådde mig till laxeringsmedel,men det rådet sket jag i.
Tjejen måste ju bajsa!
Så när jag såg att det var dax så sprutade jag in lavemanget.
Tjejen blev stortokig...sprang och man såg paniken i ögonen på henne.
Hon var torr men jag satte på henne blöja då hon hade fått lavemanget.
Jag höll på så där i nästan ett halvår.
Men så över en natt så bajsade hon utan problem.
Så mitt råd!
Köp hem resulax eller microlax.
Och ha tålamod!
Lycka till!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
kaffehörnan

kaffehörnan

7 oktober 2010 18:26

Du är ju en go tös som man smyger in till
Klart man bryr sig o tänker
kram

http://www.kaffehornan.se

 
Gun

Gun

7 oktober 2010 19:34

Tänk vad bra det är att ha en blogg, och att be sina läsare om råd. Hoppas nu att det ordnar sig och att lilla Mini blir bra. När vår dotter var riktigt liten hade hon svårt med magen under en period, så jag vet hur jobbigt det kan vara. Kram

http://horni.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

7 oktober 2010 20:02

Men stackars din lille prins. Har sett att du fått en massa goda råd, så det kommer säkert att lösa sig!Kram

http://www.systerystersdagbok.,blogg.se

 
Stattinskan

Stattinskan

7 oktober 2010 20:40

Så skönt att det har ordnat sig. Kom på i efterhand att du hade kunnat köpa xcylocain bedövningssalva(fast det har du kanske gjort). Försök sova ikapp lite nu så att inte lederna börjar jäklas med dig!
Kram och tack för gulligt omnämnande av mig, gullhöna ;-D

http://metrobloggen.se/stattin

 
sand mellan tårna

sand mellan tårna

8 oktober 2010 07:05

Va skönt att det går lite bättre och så håller vi tummarna för stora och många utgifter;)

http://www.sandmellantarna.com

dansbandsfrun

8 oktober 2010 12:49

Ja det gör vi ;) tack o kram!!

 
Ingen bild

AnneliH

8 oktober 2010 07:10

Härligt att han mår bättre nu! Kramen till er båda!

dansbandsfrun

8 oktober 2010 12:48

Ja, det värsta är över. Tack vännen o kramar

 
Ellis

Ellis

9 oktober 2010 00:16

Vad kul att höra! :)

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards