dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Jag funderar nu igen....

Av dansbandsfrun - 5 oktober 2010 13:07

har blivit mer noga nu att "ta hand om min hy"....


Så jag använder bra produkter, men nu när jag stod och smörjde in mitt ansikte började jag fundera...


Ska man smörja in öronen?  


Jag menar, VILLE se slät ut på min 90-års dag och sen ha tidernas rynkigaste öron som bara hänger som en klase vindruvor breve ansiktet...


Suck...Mina förmiddagsfunderingar ger mig huvudvärk.   

 
 
Jenny

Jenny

5 oktober 2010 13:38

funderar lite, googlar en stund...
Slutsats.. tror aldrig jag sett ett RYNKIGT ÖRA...
Däremot så inser jag att alla äldres öron blivit fulla av fräknar.. måtte inte mina bli det... *uii*
Tips på kräm mot fläckiga öron?
*kram*

http://www.daxberg.blogspot.com

 
Marie

Marie

5 oktober 2010 13:39

Du får inte fundera och tänka så mycket, tänk på alla bekymmersrynkor du får;)
Kram från en mormor med numera TRE barnbarn:)))

http://miruschkas.blogspot.com

 
Diana

Diana

5 oktober 2010 15:56

Hahahaha!
Tyvärr är det kört för öronen... öron, näsa, händer fötter (ja grejer med mycket brosk) växer hela livet så oavsett hur mycket du smörjer så kommer de se ut som en klase med vindruvor.

http://www.decdia.blogg.se

 
Ammis

Ammis

5 oktober 2010 18:34

Koncentrera dig på halsen istället!! DEN blir däremot skrynklig o. krackelerad (jo jag vet.. tyvärr...snyft..) MEN va fasiken, det är livet gång, kan inte gå o se slät ut hela livet, men man får försöka vara gla´o go ändå :D. Men visst kan man ju hålla sin hy mjuk, slät o.fin så länge det bara går. Man får lära sig tycka om sig själv som man är :0). Ha det gott. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Ellis

Ellis

5 oktober 2010 22:58

HAHAHAHAH ja smådör, du är lika sjuk som jag ju - om inte värre

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards