dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

London Del 3

Av dansbandsfrun - 13 november 2010 21:25

Nu var det dags för att ge sig ut igen. (vi är bara på hotellet när vi sover)

  


Vi hamnade på Selfridges. En otrolig affär med en massa designerkläder och dyrgripar. I vår kasse hamnade dock en julklapp till en av sonens kusiner från leksaksavdelningen.

  


Där stötte vi på "BEN TEN" i egen hög person...

  


och inte bara EN tomte utan TVÅ... (skapliga kulor i grenen granen va?)   

  


Och HÄR fastnade jag! Kolla vilka UNDERBARA converse för småfolk!

Var sugen att införskaffa ett par till Mini men insåg att det är lite fel tid för sånna.

  


Efter Selfridges alla våningar så var vi tvungna att smyga in på ett  ljuvligt litet ställe med de mest delikata bakelser.    Och inte var det speciellt dyrt heller.   

  


jamen det var den dagen. Nice...VERY NICE!!


 
 
camilla

camilla

13 november 2010 23:40

Förstår att dagen var nice.
Men jag skulle nog säga en väldans kanondag :)
Kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Gun

Gun

14 november 2010 08:57

Såna där små Converse skulle jag kunna ha som prydnad, de är så söta.:) Var hotellet bra? Kan du rekommendera det? Ifall vi ska dit någon gång.:)

http://horni.blogg.se

 
Carina

Carina

14 november 2010 09:31

Men guuud vilka söta converse!! Du kunde ju ha köpt ett par och ställt i bokhyllan, hihi.
Dom där telefonkioskarna är helt underbara, ja grabben framför är ju av toppklass också, och bakelserna såg också underbart goda ut :)
Godmorgon!

http://cinacarina.blogspot.com

 
Diana

Diana

14 november 2010 12:15

Ingen budgetshopping här inte ser jag. Hehe. Di rige di kann menns di fattige försöker (skånska). Många julklappar blev inhandlade gissar jag?

http://www.decdia.blogg.se

 
Baby Melody\\\\\\\\\\\\\\\'s Beauty Blog

Baby Melody\\\\\\\\\\\\\\\'s Beauty Blog

14 november 2010 15:13

Åh, så fina London-bilder! Har tittat alla bilderna!
Vill tillbaka dit, det var flera år sen jag var i London.
TACK så hemskt mycket, det känns fint att höra att mina tips kommer till användning!

Älskar din nya header gumman

http://babymelody.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

14 november 2010 17:47

Fina tomtar :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Ellis

Ellis

14 november 2010 22:42

åhhhhhhhhh jag vill meeeed!!!!!!!! varför tog du inte med mig!?

http://ellisu.blogg.se

 
agneta

agneta

15 november 2010 11:26

Vilka härliga bilder ifrån hela er londonresa, ni ser ut att ha haft det väldans så bra o mysigt. Lite lyx att en del julklappar är klara med nu ju... :-)

http://bigmarlin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards