dansbandsfrun

Alla inlägg den 11 november 2010

Av dansbandsfrun - 11 november 2010 08:57

Jag förstår att ni vill höra om London men det får vänta för idag är en jättetung dag för mig.


Det är 1 år sedan min pappa gick bort.....


Jag KAN inte fatta. Jag VILL inte fatta.

VARFÖR??


Flera gånger i veckan är jag på väg till telefonen för att ringa honom o "småblarra" lite och så kommer jag ihåg..."nej, visst ja"


Ni som har era föräldrar kvar, UMGÅS MED DOM, TALA OM VAD DOM BETYDER, KRAMAS, och TA VARA PÅ VARJE DAG!!


Jag vet att du "följer med" däruppifrån.

Du håller en hand över oss.

jag vet att du har fått det bra nu, du har fått frid och du behöver inte kämpa mer.


Jag saknar dig oändligt och tack för att du ALLTID fanns där!

Min finaste finaste PAPPA   ÄLSKAR DIG FÖR EVIGT!



Ovido - Quiz & Flashcards