dansbandsfrun

Alla inlägg den 12 november 2010

Av dansbandsfrun - 12 november 2010 21:29

Jag är SÅ arg just nu.     


har laddat ner "PICASSA" (ett fotoprogram) o tänkte lära mig att göra en ny HEADER till min blogg, och göra den lite proffsigare.

Men jag kan erkänna att bara själva nerladdaningen gjorde mig tröttare än ett varv runt elljusspåret (jey, som om JAG visste det)

 

Men skam den som ger sig....

 

bara så ni vet så KAN det komma en ny header inom kort. Eller inte....


(tips någon?)

Av dansbandsfrun - 12 november 2010 15:04

Vi börjar med första dagen (DET var väl logiskt så säg?)


"Mini" ville kolla upp vår hotellbokning redan på SKAVSTA, så att allt stämde..

  


Vi checkade in tidigt,  sen gick vi ut på stan direkt...

Julskyltningen var inte fullt "utvecklad" ännu men lite fina bilder fick jag till med det som fanns...

  


  


(snacka om en flickdröm. Att ha en julgran med massor med barbieockor)

    


Här kliver vi in på "Disney Store" som "någon" har längtat till i flera veckor nu... Ja, förresten, grabbarna var också glada...   

  

(här handlades det en del julklappar så dom kan jag inte visa)


Sen hoppade vi på en såndäringa RÖD BUSS, o drog till HAMLEY´S.

Där stod en tjej och blåste såpbubblor på oss till "Minis" förtjusning. Jippie!!

  


Sen gick vi o hämtade världens godaste WOKMAT på WASABI. (Ät på den matkedjan om ni besöker London, dom har fantastisk wok och finaste sushin ever)

Men vi var så hungriga så jag hann inte fota...


Sen somnade vi gott helt ovaggade med varsitt leende på läpparna...


  

Av dansbandsfrun - 12 november 2010 10:07


Jag vill bara säga att ni är underbara! TACK för alla fina kommentarer igår!!!!


                                                  

         




Jomen serru, visst blev det shopping i London....

Ganska rejält...

Nästan snuskigt mycket...


jag tänker visa er två av fynden just nu, sen får vi se vad som läggs ut här senare under dagen   (KANSKE VILL VA LITE HEMLIG) na-na-na-na pillutta er!

  

Mina nya promenadvänliga pjucks. Känner djup kärlek redan till dom....märkligt det där med materiell lycka och kärlek...


Sen vill jag visa mina "disco-trosor" hahahahaahaha

Snacka om coola!!

Jag köpte även röda med paljetter på som jag ska ha på julafton     


  


Puss på er, nu ska jag sova. Min käke har nämligen ballat ur totalt så jag kan varken äta eller prata....(stackars min sambo) Mohaahahaha 


Men håll utkik, något säger mig nämligen att det blir en hel del London-inlägg under dagen!!   

Ovido - Quiz & Flashcards