dansbandsfrun

Alla inlägg den 7 november 2010

Av dansbandsfrun - 7 november 2010 19:26

vi ska försöka sova lite nu...ska ju gå upp om några timmar.

Ska försöka mobilblogga om o när jag kan. (lovar inget)



Vitsen med att åka på dessa shoppingtripper är ju att åka med tomt bagage dit och "hockus-pockus-fili-jockus" så har man ÖVERFULLT hem. (nu har jag sagt "jag ska inte handla så mycket") men både ni o jag vet ju att jag inte KAN handla "lite"   


Jag BEHÖVER verkligen;


* Vinterjacka (lång som går ner över mitt hängarsel)

* Stövlar

* Skor

* Underkläder

* Pyamasbyxor

* Partykläder


Grabbarna ska givetvis gå loss också. Men dom har egna listor.


I morgon när vi kommer fram går vi o dumpar av bagaget på hotellet. Sen blir det leksaksaffärer på högsta nivå.

HAMLEYS är ju en av världens största leksaksaffär. Tror det är 7 våningar. Med massor av personal som går runt och demonstrerar leksaker till alla ungars förtjusning.

Sen DISNEYSTORE givetvis.


Sen på tisdag blir det (oh happy day) SHOPPI SHOPPI!!!!!!

Oj, oj, oj...               (här bild från den gatan vi bor på) 2 minuter från PRIMARK och OXFORD STREET...

  

Sambon o jag delar upp oss o går varannan gång så vi verkligen får njuta. medans den andra sitter o slurpar kaffe på Starbucks eller nåt annat gott ställe.


Blir mer om detta sedan, JAG LOVAR ;)


Kram o må så gott nu!!!

Av dansbandsfrun - 7 november 2010 13:40

Ni är bäst!!


Ni läser, kommenterar, peppar, och sänder en massa god energi!!


Jag känner mig lyckligt lottad som har er ska ni veta. TACK!!!!!!!!!!


Vi ska iväg. Vi åker 07.00 från Skavsta så ni kan ju tänka er när vi måste gå o lägga oss ikväll.   

Men det är värt det! När vi kommer till hotellet så lägger vi oss och slappar, tar ett glas vin och sen ut på stan... då är tröttheten som bortblåst.

Och jag får äta SUSHI, och världens godaste WOKMAT igen. Jippie!!


Måste berätta en sak. Jag har precis pratat med världens goaste bloggerska LISA i telefon så jag ler fortfarande. Hon är så skön!!

Finaste o mysigaste dialekten har hon med "dalkulla" som hon är.

Jag blev så mycket piggare av samtalet, så TACK Lisa! Du e guld värld. Kändes som vi hade känt varann hela livet.


Nej nu ska jag gå o fixa lite igen...


All kärlek o tack till er alla som finns här i cyberrymden!!  

Ovido - Quiz & Flashcards