dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Kolla in mina fynd...

Av dansbandsfrun - 12 november 2010 10:07


Jag vill bara säga att ni är underbara! TACK för alla fina kommentarer igår!!!!


                                                  

         




Jomen serru, visst blev det shopping i London....

Ganska rejält...

Nästan snuskigt mycket...


jag tänker visa er två av fynden just nu, sen får vi se vad som läggs ut här senare under dagen   (KANSKE VILL VA LITE HEMLIG) na-na-na-na pillutta er!

  

Mina nya promenadvänliga pjucks. Känner djup kärlek redan till dom....märkligt det där med materiell lycka och kärlek...


Sen vill jag visa mina "disco-trosor" hahahahaahaha

Snacka om coola!!

Jag köpte även röda med paljetter på som jag ska ha på julafton     


  


Puss på er, nu ska jag sova. Min käke har nämligen ballat ur totalt så jag kan varken äta eller prata....(stackars min sambo) Mohaahahaha 


Men håll utkik, något säger mig nämligen att det blir en hel del London-inlägg under dagen!!   

 
 
Cina

Cina

12 november 2010 12:07

Skit snygga stövlar har du hittat.
Trosorna går ju heller inte av för hackor om man säger så.
Jultrosorna kanske du enbart ska ha på dig på julafton.....hahahaaaa
Näää skämt o sido....

ha en fin dag.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ulrika

Ulrika

12 november 2010 15:42

Supercoola dojjor, jag vill också till London!!
Discotrosorna kommer säkert till användning, du kommer garanterat att bli festens medelpunkt!
Kram!!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Gun

Gun

12 november 2010 17:30

Jättefina stövlar, jag vill också ha! Discotrosor också.:D

http://horni.blogg.se

 
Ellis

Ellis

13 november 2010 03:50

hahahaha primark?

http://ellisu.blogg.se

 
charlotte

charlotte

13 november 2010 08:50

eftersom du inte kan prata kan du väl dra på dig stövlar orosor o upträda för honom
kram

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards