dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Alone again...

Av dansbandsfrun - 5 november 2010 13:13

Nu har sambon åkt...och tjejjerna med...  

Herreguuuud va tomt det blev.


Tack töser för några superroliga dagar! Kom snart igen!!

  

Söta M och J. brorsdotter till höger.


Jaha, jag vet vad JAG ska göra i helgen (ha en febervarm skrutt i knät HELA tiden, lyda hans minsta önskan, mata med glass och massor av vatten och titta på film och torka hans näsa om o om igen)


Vad ska NI göra? har ni planer?

Tell me?

Roa mig please.....  

 
 
camilla

camilla

5 november 2010 15:29

Fördelen att barnen har feber är just att mamman bjuder på glass...hela tiden ;)
Hoppas att han kryar på sig snart!
Vad jag ska göra???
TAPETSERA!!!
Kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Mia systeryster

Mia systeryster

5 november 2010 20:45

Visst bli de tomt när gäster lämnar en. Avskyr avsked.
Den blonda tösen liknar dig=D

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
lilla my

lilla my

5 november 2010 20:59

Här ska det bara njutas, har tagit in på hotell i stan och ska bara ha det bra. Kramiz

http://www

 
Ellis

Ellis

6 november 2010 00:28

Ja skall sove!

http://ellisu.blogg.se

 
Sandragee

Sandragee

6 november 2010 12:03

Efter 2 intensiva festkvällar så får det bli parken och lite dans ikväll! Hoppas mini mår bättre idag och att ni får en bra helg! KRAM

http://sandragee.blogg.se

 
Ingen bild

maggan

6 november 2010 12:18

hej vännen här bli det nöjespumpen o M blads hoppas de bli kul...vi bor i hvagnen så klart. ska äta bakat potatis, dricka vin o se på dansbandkampen..sed in o dansa!! ja du vet vi bor ju bakom knuten. krya på sig lilla mini o ha en mys kväll med snälla goa mamma...kramkram hasse hälsar åxo:))

 
Ulrika

Ulrika

6 november 2010 13:36

Hoppas att Mini har kryat på sig lite.
Visserligen kan jag titta tillbaka med rejäl distans till tiden med sitta-i-knä och torka näsa men det låter faktiskt liiite mysigt att dega i soffan med en varm liten skrutt som älskar och behöver en och vill ha glass...:D

http://fabulousforty.blogg.se

 
diana

diana

6 november 2010 20:23

Ni får krya på er. Här är det ett litet barnbarn på besök och yngstadottern (17 snart) leker extramamma.

http://www.metrobloggen.se/diana

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards