dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Jag är en "storbloggerska" för dom får paket ;)

Av dansbandsfrun - 4 november 2010 21:54

Hoppar in en snabbis för att stilla er nyfikenhet...hahaha


Jo det råkar ju vara så att jag fick ett paket med lite olika presenter idag. Jag fick dom av en fantastiskt go tjej som heter Lisa .  (världens mest omtänksamma o varma person)

Jag har tidigare fått ett paket av henne och jag kan inte beskriva hur glad jag blir!!
Snacka om "pick-me-up" present. Man går med ett leende hela dagen sen.


  

Nu ska jag gå o provsmaka tesorterna...champagne och "myspys"...

  


Jag ringer dig i helgen Lisa!! Stort tack från hela mitt hjärta!!   


puss

 
 
Ellis

Ellis

5 november 2010 03:04

Vad snällt av henne! :D

http://ellisu.blogg.se

 
Fru Matglad

Fru Matglad

5 november 2010 07:33

Sååå mysigt!
Är inne o kollar till dig, det var ett tag sen sist..så jag har lite härlig fredagsläsning framför mig!
Kram

http://www.frumatglad.com

 
Diana

Diana

5 november 2010 10:24

Gud vad snällt!

http://www.decdia.blogg.se

 
Lisa

Lisa

6 november 2010 08:39

Ja klart man skickar lite små saker till denna härliga människa..
Jag kan ju inte bjuda på vin men jag bjuder på te i stället...
Men när vi träffas så ska du få vin i mängder..ler
Morgon "myspys" som gäller nu....
Kram Kram

http://unikajag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards