dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Hoppsan vad vi glömde...

Av dansbandsfrun - 2 november 2010 20:36

Halloween...    


Här har man chansen att inte bara VA en häxa, utan se ut som en med eller hur det nu va...

Men jag har hela tiden trott att det är helgen som kommer som man har pumpor överallt och så...


Nåja...


I MITT hus har jag pumpor från och med ikväll   

(och ÄNTLIGEN fick jag fixa med mina kastanjer)

  

(den som skrattar åt min fina glittriga fågel åker på bäng)   


  


Jag vet inte vad det är med färgen ORANGE?

Visst är det en riktigt underbar HÖSTFÄRG???


Älskar vår vardagsrumslampa extra mycket nu.   

  


nice...



OM ni undrar varför jag inte är och hälsar på er så mycket nu så är det för att min värk är lite envis och kommer och går. Så jag tänker inte tjata om den. Men tro inte att jag överger er.

Vissa dagar plågar jag er extra mycket istället. Eller hur Decdia??? hahaha



Love   


 
 
Ellis

Ellis

2 november 2010 22:42

Vad fint de blev!

Vissa firade halloween helgen som gick o andra kommande de lite vilseledande men de nog för de allahelgona på lördag :)

http://ellisu.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

2 november 2010 23:07

Vi svenskar är nog lite förvirrade när det gäller halloween har jag märkt;)

http://www.systerystersdagbok.,blogg.se

 
Diana

Diana

3 november 2010 08:10

Wieee, länk!
Fint pyssel! Men var är alla kastanjedjur? Du har liksom glömt bort att trycka i tandpetare... ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

3 november 2010 16:51

Vad PYSSLIG du är :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

Anja

3 november 2010 16:54

Fint pyssel du gjort :-)

Halloween är alltid den 31 oktober (= MIN födelsedag) ;-) Allhelgona är ju inte samma. Så du får fråga mig nästa år. Jag glömmer aldrig, haha.

kram kram

Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards