dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

När utrymmet tryter men fantasin flödar...

Av dansbandsfrun - 2 november 2010 10:30

och man håller på att bli TOKIG på alla halsband o skit som ligger och trasslar ihop sig...


Ja DÅ får man se till att lösa problemet

 

man tar en vanlig spånskiva och målar den i någon färg och sen upp med lite krokar o VIPS!


Nu ska jag bara få upp den i min garderob   .........................



 
 
Monica

Monica

2 november 2010 12:23

Svar om oriflame: jag säljer oriflame och har gjort det över 10 år...jätteroligt, men jag tjänar inga pengar på det, har 20% på det jag säljer så för det mesta så har jag det jag beställer till mej själv gratis.Kataloger och säljmateriel får jag betala själv.

Ett bra tips du ger angående halsbanden, jag är en riktig samlare på halsband och även örhängen, har hur mycket som helst av den varan.

Ha en bra dag:)

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Sandragee

Sandragee

2 november 2010 15:43

MEN så smart du är! Du är allt en påhittig filur du! :) Mår du nåt bättre i lederna förresten? Måste ju va jättejobbigt att ha det så... och här gnäller jag över en förkylning :S

KRAM!

http://sandragee.blogg.se

 
Svorskan

Svorskan

2 november 2010 15:53

Vilken bra idé. Och inte bara det, en sån kan man ju faktisk göra i present till någon (om man till ex har en dotter eller nåt :D). Man kan ha den i garderoben som du skriver eller bakom dörren eller vad som. Smart.

http://svorskan.se

 
agneta

agneta

2 november 2010 19:51

smart lösning på det hela, jag har mina utspridda över hela huset tycker mannen härhemma samt att de bara läggs ner i byrålådan längst ner med följd att allt trasslar sig

http://bigmarlin.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

2 november 2010 20:15

Du är pysslig du, men jag är en INREDARE!
Jösses vad fint jag fick till det :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Britt

Britt

2 november 2010 20:55

Jag var lite latare än du och köpte en handukshängare med 4 krokar från Clas Ohlson och skruvade upp bakom sovrumsdörren. Där hänger mina halsband som förut låg i en enda stor knut i en byrålåda.

Jag kommer nog alltid vara lite latare än du...med tanke på all kreativitet som verkar flöda hemma hos dig.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ellis

Ellis

2 november 2010 22:47

PYSSLIG I SAID! U CANT DENY IT DEAR

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards