dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 1 november 2010

En kväll i kärlekens tecken!

Av dansbandsfrun - 1 november 2010 21:07

Åh va kul det var att träffa gamla tjejkompisarna igen!!


Medans vi fikade    och tjattrade så roade sig barnen...



"Mini" visade sin kärlek direkt. Här gäller det att inte vara buskablyg om man ska komma nånvart me fruntimmer.    (han har ju Dansbandsmusiker-gener i blodet)   

  


Åh, Kolla här!

Här ligger det en liten jättesöt bebis! Får vi klappa?

   


Plötsligt var de "små" försvunna... men vi hörde att det skrattades på övervåningen.

  

- "vi FÅR hoppa i sängen" sa dom i kör   


(jäkla ungar, dom kunde inte stanna upp i luften så att jag kunde ta ett bra kort, trots att jag bönade o bad)   


Tack Systrarna för en skitrolig dejt!!

 
 
Ellis

Ellis

2 november 2010 00:28

En riktig charmör alltså! ;)

Vad mysigt ni verkar ha haft det.

Sv: du är visst pysslig!! :D
OCh cool!

Sv2: Jag rökte inte, ja haka på som sällskap ;)

http://ellisu.blogg.se

 
Marie-Louise

Marie-Louise

2 november 2010 02:17

Härligt med tjejkväll :)

http://madredetres.blogg.se

 
Diana

Diana

2 november 2010 04:39

Vad lustigt, vi har också haft en sån säng fast med smide istället för trä på "pinnarna". Varning för att mittbalken är lite svag... går lätt sönder. ;)
Jag vill fortfarande ha en bulle!

Sv: jag ska hälsa Christian.... eller inte.

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards