dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Bus och bak...

Av dansbandsfrun - 14 december 2010 22:01

Först bakade vi pepparkaksstjärnor att hänga i granen.... (snyft...min stylade gran såg vi nog för sista gången förra året) Nu är det traditionellt och roligt för Minimänniskor som är viktigast.

(förresten har jag nyss ätit upp en av dom så vi får se hur många som "överlever")

  

För er som undrar; jag gjorde hålen med sugrör...


Sonen gjorde naturligtvis egna skönheter;

 

sen var det dags för lite tvätt...

HELT ÄRLIGT så KAN JAG HA VÄRLDSHISTORIENS BUSIGASTE UNGE!!!

    

medans jag stod i ett annat rum o hängde upp tvätt så hoppade han i tvättkorgen o skrämde halvt ihjäl mig. (ja, dessa bilder är naturligtvis efterkonstruerade)

  


sen skulle han hjälpa mig att bädda rent... MEN si då va han plötsligt försvunnen...


Grrrrrrrrrrrrr.... (ingen veckopeng denna helg inte)

  


kram


PS: tack alla ni fantastiska människor som kommenterar trots mitt usla bloggande/bloggbesökande just nu.

Ärligt. Ni är GULD!!!

 
 
Ingen bild

Louise

14 december 2010 22:29

Undra vem han kan vara lik?!=)

dansbandsfrun

14 december 2010 22:46

*visslar oförstående* ;)

 
Diana

Diana

14 december 2010 23:48

Haha! Jag har funderat på det där... Jag är liksom inte villig att ge upp mitt stylade hem till förmån för mindre vackra målade teckningar som sitter fast på kylskåpet med magneter (det är totalt förbjudet). Fast vem vet hur man reagerar när man får mammaögon på det hela, då är ju all ens barn gör det vackraste någonsin!

http://www.decdia.blogg.se

 
Diana

Diana

15 december 2010 03:26

Sv: Det är rätt skönt att höra att man ändrar sig, jag trodde liksom att jag var världens mest känslokalla människa. Haha!

http://www.decdia.blogg.se

 
charlotte

charlotte

18 december 2010 00:59

fina kakor! bruykar du alltid gå till frisörsalonger o smitta ner ovetandes ;)

har du blivit dålig igen eller vad?
kram

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards