dansbandsfrun

Alla inlägg den 3 december 2010

Av dansbandsfrun - 3 december 2010 11:56

Jag skulle ner till stan och SHOPPA idag... (ni har ju förstått att jag gillar det va?)


Men här ligger jag...än...


Jag kommer liksom inte "igång"


Himmel, det MÅSTE va nåt fel på mig........


  

bild lånad på google.

Av dansbandsfrun - 3 december 2010 09:00

Morgnarna är dom absolut bästa hemma hos oss... (fast jag är halvdöd)

 

Det är mycket gos och mys innan man sätter fart.

Och NU är det absolut bästa att vi har fått en fjärde familjemedlem.

 

Han bor förvisso inte inne i huset men han är djupt älskad ändå.

  

bild lånad av arneblomen.se

 

Vi samlar all mat vi kan till honom (o hans vänner förstås) och han sitter härute varje dag. Han är så söt att man nästan vill ta in honom.

 

att man kan bli så glad av en liten fågel   

 

För er som inte vet, så är det en koltrast   

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards