dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Komigen, ställ upp nu!

Av dansbandsfrun - 25 mars 2011 11:46

Gissa vem som ligger till säng? (tack mormor, för din förkylning)   


AaaaaattttttcccccchhhhhhooO!   


Jag fick en idé.

Ni är så många som läser men som jag aldrig "ser"

(och det är HELT ok)


Men idag har jag så tråkigt, så kan ni inte skriva nåt litet vem ni är osv...

Jag blir SÅ HIMLA GLAD DÅ!


(ni behöver inte ha en blogg för att kunna kommentera, hoppa över den rutan. Fyll bara i namn o härma kontrollbokstäverna o "skicka")


Puss

 
 
Ingen bild

Strölla

25 mars 2011 12:04

Ja vem är jag undrar du nog ;) En levnadsglad Hultanbo som för alltid kommer att minnas ungdomens glada dagar tillsammans med en hög med bästa brudar <3

dansbandsfrun

25 mars 2011 13:21

Hmmm...jag minns dig "som i ett töcken" men jag har för mig att du hade det underbaraste skrattet. Kan det varit du?? ;)
kram

 
Diana

Diana

25 mars 2011 12:13

Jag brukar inte kommentera här... Men jag heter Diana, driver en fruktansvärt bra blogg om lite allt möjligt. Är 29 år och bor i Skåne!

;) Krya på dig!

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

25 mars 2011 13:19

hahaha va kul att just DU tittar in!
Tack o go helg på dig!

Tack ;)

 
Svorskan

Svorskan

25 mars 2011 14:49

Jag är norska, 50 bast, singel och ogillar social samvaro, goda vänner, god mat och alkohol. ;D

Krya på dig! KRAM

http://svorskan.se

 
Ingen bild

Lena

25 mars 2011 17:33

Vet inte om jag behöver så mycket beskrivning vem jag är :)
En kommande glad kvinna i mina bästa år!
Säger som Strölla kommer ihåg ungdomens bravader.
Krya på dig!
Kram

dansbandsfrun

25 mars 2011 18:27

haha vem minns inte dom ;)
stor fredagskram till dig!

 
Ewa

Ewa

25 mars 2011 20:48

Jag är en tuff brud i lyxförpackning i mina bästa år som gillar dina "galna" blogginlägg. Är inne lite nu och då och läser men har inte lämnat några spår efter mig förrän nu. I min blogg skriver jag mest om mitt stora intresse hundar :-)

http://www.fozasos.se

dansbandsfrun

25 mars 2011 21:24

Hej! Nu blev jag jätteglad!
Va roligt att du skrev. Du e välkommen när du vill/kram

 
Cattis

Cattis

25 mars 2011 21:27

Är man förkyld så måste man få vara prinsessa och då är det bara att lyda så jag skickar ett litet inlägg..;) jag är en glad tjej som jobbar som undersköterska och som alldeles nyligen började inse att hon inte är helt talanglös och hade noll kreativitet. Så nu både lagar hon en massa mat och gör en massa pyssel istället för att bara titta på serier..Några serier blir det fortfarande måste väll erkännas..;) jag försöker även gå ner i vikt så det tränas även endel.. och min käre schäfer/rottis Rocky måste även nämnas..hehe.. hoppas du krya på dig snart.. och du har verkligen en helt underbar blog.. Din är alltid en av de första jag läser för att försäkra mig om att jag inte blir trött och inte orkar läsa mer..:) kramar

http://journeythruchange.blogspot.com

dansbandsfrun

25 mars 2011 23:07

Jisses, nu blev jag sådär glad igen ;) (varför har jag inte bett om detta tidigare?) *ler*
Så himla härligt att du börjat pyssla o fixa! Jag har själv blivit helt förändrad sen jag hamnade i bloggens värld...man får ju så jäkla mkt tips o idéer ju!
Tack så supermycket för dina fina ord, dom värmer verkligen. Hälsa Rocky o kram

 
Ingen bild

Mia

25 mars 2011 22:19

Hej! Jag gillar att kika in till dig emellanåt.Hittade hit för något år sen från någon annans blogg..Kul att läsa här hos dig.Kram/Mia

dansbandsfrun

25 mars 2011 23:00

HEJ, Va roigt att du hittade hit!!
Du är så välkommen ;) kram

 
Lina

Lina

25 mars 2011 22:59

Hej!

Lina kallas jag, 32 år om en vecka eller tre. Kikar in här rätt ofta, gillar´t lixom! :-)

Fru med 2 små killar (och en man). Jobbar tillfälligt som illustratör på ett stort företag som säljer biltillbehör. Sitter ofta med en laptop i knät, kollar bloggar, fejsbookar, knåpar på diverse layouter. Just nu är det grannen som har beställt en hemsida, så nu så blir det att "plugga programmering"=skitkul!! :) Vår egen hemsida verkar fortfarande ligga i djup vinterdvala sen 1 år tillbaka :(

Annars? Tidsoptimist / bättre sent än aldrig / varför göra nåt nu som jag kan skjuta upp till senare?

Tja, det var en liten "taste of me" :)
Kram och krya på dig!

Förresten, jag gillade verkligen dina tavlor! Har du stämplat texterna?

http://www.linaochanders.se

dansbandsfrun

25 mars 2011 23:04

Hej Lina!
Jag känner igen din adress, jag var inne för några veckor sedan o skulle skriva efter jag sett "dig" här ;)
Men jag var så stressad så jag visste inte riktigt vart jag skull gå in. Ska in igen o kolla i lugn o ro ;)
Låter som ett roligt jobb du har nu!
oja, jag har bokstäver från Panduro i olika varianter som jag trycker med. Så himla kul, bara fantasin sätter gränserna.
kram o tack för besök!!!

 
Lina

Lina

25 mars 2011 23:44

Halloj igen!

Tja, antingen går du via gästboken i menyn, eller så går du in på min blogg och skriver där...

Bra, nu fick jag lite press på mig att uppdatera! :-) Det är skandal, lilleman fyllde 1 år i januari och han har inte fått ett eget fotoalbum eller presentation än. Egentligen är det så att stora killen fick en egen sida så att hans moster och kusiner i Tyskland (och övriga släkt och vänner) kunde följa honom från start. Han hade en tuff start i livet och sen så har hemsidan rullat på, men tempot har saktats ned. Ska ta och gå igenom vad som egentligen finns på sidan, massor av album som låg på gamla hemsidan saknas, bla vårt bröllop och Kalles sjukhusvistelse. Men jag blir trött bara av att tänka på det, haha!

Ha de så bra!

http://www.linaochanders.se

 
Carina

Carina

26 mars 2011 08:15

Jag är varken anonym eller heter Lennart utan jag hänger ju här lite nu och då och lämnar spår efter mig :)
Vilken bra idé det här är, för man blir ju lite nyfiken vem som kikar in utan att lämna spår efter sig.
Kram och krya på dig vännen!

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

26 mars 2011 08:36

Jag är ju här ofta ;0). Men jag, 47 år,gift,farmor b.l.a Mottot: "Det roliga först,det tråkiga sen". Känner mig oftast halvt galen trots min ålder. Gillar att "parta loss". Gillar allt fr. dansband till hårdrock. Älskar mitt hem, bakning. Ogillar ordet feminism, tycker kvinnor/män ska göra det dom är bra på,inget annat, alltså gillar jag inte snacket om jämlikhet på alla plan. Snäll,ödmjuk, bryr mig om andra människor. SEN TYCKER JAG SKITMYCKET OM ATT LÄSA DIN BLOGG FÖRSTÅSS!! För du är cooool ;0). Det finns massa annat skit att berätta om mig men jag ska inte tråka ut dig mer. Ha det gott vännen. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
camilla

camilla

26 mars 2011 08:59

Äh...du vet vem jag är ;)
Koncentrera dig på att bli fri från förkylningen nu.
Kram!

http://cammo69.blogspot.com

 
Ingen bild

Yvonne

26 mars 2011 10:20

Jag skriver ju här lite då och då..men mycket mer än så vet du ju inte.Jag är en halvgalen dam på 54år och förtidspensionär pga fibromyalgi.Som du vet så älskar jag ju att resa och förstås att läsa din blogg,den gör mig så glaaaaad.
Kramar från mig i Norr

 
Monica

Monica

26 mars 2011 12:53

Jag skriver ju en kommentar här ibland men inte varje gång jag kikar in.Jag har roat mej med att kolla hur många som är inne på min blogg och läser varje dag nu ett par månader och det ärallt ifrån 21 till 46 personer,men bara högst 7 som skriver en liten kommentar och det tycker jag är lite synd,men man får väl vara glad för det lilla.

Ha nu en riktigt bra helg,trots förkylningen!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

26 mars 2011 17:28

Jag är ju jag;) Kvinna 43 år, 3 barn;)
Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

26 mars 2011 17:58

Mitt namn är Ama. Ama de casa. Med rätt att städa.
:-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

pysseliten

26 mars 2011 18:47

Å hh stackare sjuk ;( Ingen höjdare att ligga sjuk . Du vet ju vem jag är en galen morsa på 46 år ,pratar och bubblar med alla .Är nog ofta väldig glad och älskar att styra i mitt hem.Där jag ändara om rätt så ofta .Ha en bra kväll jag själv står på jobbet det är lungt som fn ;(

 
Susanne P

Susanne P

27 mars 2011 10:45

Jag är en ångermanländska som brukar titta in hit lite nu och då.
Min blogg handlar om lite allt som dyker upp i vardagen. Kan bli lite mycket hundar i min blogg emmellanåt men så kan det gå när man har det som sitt stora intresse.
Krya på dej nu!

http://www.susannep.blogspot

 
Sauronsara

Sauronsara

27 mars 2011 19:36

La la la....
kikar ibland in, för du gör mig så glad!!!! Dock så verkar jag lida av kommentera-handikapp!

http://sauronsara.blogg.se

 
Ellis

Ellis

27 mars 2011 23:02

Jag är Lennarts framtidsfru - ålderskillnanden är inget o oroa dig för - Jag o Lammkött kommer bra överens!

http://ellisu.blogg.se

 
Stattinskan

Stattinskan

28 mars 2011 17:03

Väldigt mycket italienare för att vara norrlänning. Fortfarande skitbarnslig men med massor av skinn på näsan när det behövs. Övergångskärring som gråter till barnprogrammen - ja, jag har lipat till väderleksrapporten också ;-)Min mamma säger att jag är "het och tokig men alldeles för snäll" ;-D Singel är jag också - hur det nu kan komma sig, jag som är så "hot mohahahahahaha

http://stattinskan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards