dansbandsfrun

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av dansbandsfrun - 12 mars 2011 23:09

......om man ska lyckas i Melodifestivalen. Som Eric gjorde ikväll...


   "Popular, i will be popular... Popular, I will be popular...Popular, I will be popular.... Popular, I will be popular...Popular, i will be popular.... Popular, I will be popular...



Och då ska vi inte prata o Danny´s låt. DEN texten hade jag ALDRIG klarat!


   "In the club...In the club.....In the club.......In the club.....In the club......In the club....In the club.....In the club........In the club.....In the club...."


Nej herregud, det kräver verkligen ett minne som är stabilt om man sk deltaga i detta sammanhang.


Det var skillnad förr:

"djing djing djingiskahn,sholla ih hopa gol oppa shobbaloppa, shilli-vippa djingis kahn"


Guud så förutsägbar text!     






edit: bilder lånade på google.com (ex. expressen.se)

Av dansbandsfrun - 12 mars 2011 19:20

Nja...


Min son ville hyra film och handla lördagsgodis...   och då tänkte jag att JAG får se MELLO i lugn o ro OCH äta godis jag med...


Förutom det vanliga godiset så provade jag att göra en sak som jag såg på en blogg häromdagen.


Varsågod, smaka vettja!

  


  


(jag funderade lite...och kom fram till att detta är nog det ultimata om man är söt-sugen... Det kan nästan inte bli mer socker... )


Nej nu är det snart dags för Melodifestivalen.

Ni vet ju vem JAG tycker mest om.    

Men det finns många som kan få vinna utan att jag får ett utbrott.



Av dansbandsfrun - 12 mars 2011 12:16

Solen skiner, man känner hur det spritter i kroppen!!!   


Vi började dagen med varsin glass i sängen   


vissa av oss går i pyamas (o ansiktsmask) o myser fortfarande och vissa hr tagit på sig arbetshandskarna o är reda att jobba hårt idag...

  


MEN.... "pysselmamman" kom med en idè som ÄLSKADES av "Mini"

  


kan inte fatta varför detta var så kul...   


  


Gulligt va?


  


Vi har uppmärksammat att sonen växer så sjukt fort så jag fick idén att ha ett litet minne från den här tiden   


Nej nu ska vi äta en normal "brunch" och sen ge oss ut på gården o "vårfixa". KAN bli mycket gjort idag............eller absolut ingenting....... Vi får se ;)



Av dansbandsfrun - 12 mars 2011 09:40

Jodå, visst syntes han.

Direkt...så man hann knappt reagera för det var över på en sekund.   


Men som det heter "All PR är bra PR.


Ovido - Quiz & Flashcards