dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Tv-drottningen utan liv?

Av dansbandsfrun - 25 augusti 2010 16:54

hahaha jag har nu fått bevis på att jag inte har något liv!


Vann en tävling inne hos http://www.metrobloggen.se/diana


Det var bilder på en tv-serie. Och jag tog den klockrent   


Serien var "Angel" (en spinn off serie till "Buffy och vampyrerna")

  


MEN LÄGG AV Å SKRATTA!!!!!  


Jag tyckte faktiskt han var superhet, och jag var faktiskt inte ensam om att kolla... ALLA andra 11 åringar gjorde det med...


När det gick på Tv´n?


.......................................... förra året tror jag...........  

 
 
hanna

hanna

25 augusti 2010 17:07

heeey jag gillar din blogg!

http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

dansbandsfrun

25 augusti 2010 17:10

hej va kul!
Blir superglad när folk gillar det jag skriver!
Häng me i fortsättningen med (så får du en hundring) hahaha skojar bara ;)

 
diana

diana

25 augusti 2010 17:12

Visst är hela serien het. Jag är ett stort Joss Whedon fan :)

http://www.metrobloggen.se/diana

dansbandsfrun

25 augusti 2010 17:26

Mmmm..Joss WHO?
ja vet bara vem den andra e...han den mörka o han heter nåt som jag inte kan stava till hahahaha
Het...som kokande vatten...mums!

 
Ingen bild

Lena

25 augusti 2010 17:16

Jag blir glad när jag läser det du skriver! Just som jag har det nu är det ett superställe att titta in till! Tack Eva
Hoppas du mår skapligt!!
Kram

dansbandsfrun

25 augusti 2010 17:25

Tack, jag blir jätteglad att DU blir glad. Det är mitt syfte med min blogg.
Jag mår ok idag, tack.
Kramar

 
Svorskan

Svorskan

25 augusti 2010 18:21

Det är uppenbart att jag inte ser mycket vare sig på tv eller film, jag känner aldrig till något alls. :D
Sv: Hahaha! Jag blev lite ställd där, att jag tydligen cyklar med ett leende, men det låter onekligen trevligt och kan vara sant.. ;)

http://svorskan.se

dansbandsfrun

25 augusti 2010 19:04

haha förstår det ;)

 
ulrika

ulrika

25 augusti 2010 18:37

Grattis till vinsten! Jag tycker att han liknar han som är med i Bones, men det kanske är helt fel?
SV: Tack för erbjudandet, men tyvärr behöver vi ingen kattvakt längre...:(

http://fabulousforty.blogg.se

dansbandsfrun

25 augusti 2010 19:03

Jomen det är han i Bones.

 
Mia systeryster

Mia systeryster

25 augusti 2010 19:42

Jag ser tydligen lite på tv;) Känner inte till något alls som man ska gissa på;)

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

dansbandsfrun

25 augusti 2010 20:02

du har ett liv alltså? ;)

 
Ellis

Ellis

26 augusti 2010 02:38

Jag tyckte också han var småhet när jag var 11. Hahahaha

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

26 augusti 2010 09:47

jjajajaaja... ;)

 
Kiza

Kiza

26 augusti 2010 12:04

Grattis hjärtat..;-) Hade jag aldrig klarat. Undra om jag ska ha en ny tävling, vet inte bara vad jag skulle kunna lotta ut? Hmm.. får fundera på det. //Kramar om.

http://www.kiza.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

26 augusti 2010 13:56

tack ;) äsch, ge vinnaren en bild på en blomma ;) blir jättebra! kram

 
Trolltyg

Trolltyg

26 augusti 2010 19:06

fin blogg :)

http://trolltyg.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

26 augusti 2010 19:31

Tackar tackar! O välkommen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards