dansbandsfrun

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av dansbandsfrun - 11 augusti 2010 12:00

Hej igen...


Har sitter jag o njuter av era kommentarer, OM ni visste hur dom varmer (tack sa forbannat, som om det inte racker me 30 grader) ;) skojar bara , jag lovar att besvara dom nar jag kommer hem!


Igar hann jag inte ens att tanka pa bloggen, for da var vi pa stranden hela dagen (ligger 5 min promenad fran lagenheten) och sen gick vi hem och fixade till oss o akte pa TIVOLI uppe i bergen.

Det var superkul MEN lite krangligt, eftersom INGEN har kan engelska. (det ska dom fa igen nar dom kommer till Sverige) ;)


Inte ens den unga killen som driver detta internetcafet...inte ett ord!? Jag begriper inte... men men...

Samtidigt sa ar det DET som ar det charmiga har, att man inte befinner sig bland en massa svenskar eller skandinaver overhuvudtaget. Det kanns sa colt pa nat vis...


Idag ska vi akta oss lite for solen, for det blev lite mycket igar...sa vi ska ga till stranden pa eftermiddagen istallet och stanna tills solnedgangen. Jag ska ga o fixa lite vin nu...som vi ska ha med oss... och en filt...mmmm...


GUUUUD VILKEN TUR ATT VI SKA VA 2 VECKOR, ANNARS HADE VI AKT HEM INATT ;)

jIPPIE!!!!!!!!!



Nu maste jag rusa... puss


hasta la vista ;)


Ovido - Quiz & Flashcards