dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Välkomna till vår sjukstuga

Av dansbandsfrun - 25 augusti 2010 11:11

Tjollahopp!


Här ligger vi som slagna hjältar idag...


Jag är invalido och "Mini" vaknade med en horribel "kruppliknande" hosta.

Hans humör är det inget fel på men han ska till doktorn i em.

(han är bara grymt besviken att han inte får åka ambulans dit)   


Nu ska vi ropa på pappan att vi önskar en bricka med GLASS/CHOKLADSÅS, SAFT o EN ROLIG FILM   


puss

 
 
Lisa

Lisa

25 augusti 2010 11:54

Då har ni kvalitets tid tillsammans nu då...
Hoppas pappan"LER" oxå kommer och ser på film med er ..
Eller har han marktjänsten nu...
Krya på er...
Hoppas det går bra för Mini hos Dr....
Kram Kram

http://unikajag.se

dansbandsfrun

25 augusti 2010 12:08

Japp, helt rätt! Pappan har slavtjänsten idag ;)
(vi borde ha en ringklocka att ringa i när vi vill nåt) ;) kram

 
Ingen bild

Janne

25 augusti 2010 12:01

Vilken bra medicin!

Du har fått det riktigt fint härinne. En massa bilder i fina headern men fortfarande ingen bikinibild hur noga jag än kollar. ;D

Krya på er!

dansbandsfrun

25 augusti 2010 12:07

Jag har letat med ljus o lykta för din skull men det finns verkligen inga bikinibilder på Dansbandsfrun de senaste åren av någon konstig anledning ;)

tack för komplimangerna, jag växer så jag knakar ;)

kram

 
diana

diana

25 augusti 2010 16:47

Då kan jag pigga upp dig med att du "vunnit" en länkning :)

http://www.metrobloggen.se/diana

dansbandsfrun

25 augusti 2010 16:54

Tack, känner mig piggare direkt ;)

 
Ellis

Ellis

26 augusti 2010 02:24

Vissa har de bra! :D

Sv: Tror man måste vara som jag för o kunna stå ut me mig ! Hahaha min pizza blev en pasta men skulle egentligen varit donken!

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

26 augusti 2010 09:46

;) tänkte väl det..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards