dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Toalettbekymmer...

Av dansbandsfrun - 23 augusti 2010 09:14

Jag uppmärksammade några saker under vår tripp.


1. Varför ha så fruktansvärt hårt och rivigt toalettpapper på flygplatsen? Folk är ju flygrädda o nervösa....behöver kanske gå...eh...flera gånger....   


2. VEM bestämde att alla toadörrar ska gå INÅT?????

INGEN går på toan utan en massa väskor... Man kommer ju fan inte ut!!


3. Varför kissar gubbar på toalettringen på flyget och struntar i att torka bort det?

Sätt er ner för fan om ni pissar som ett trasigt melittafilter!


  



ha en bra förmiddag kids!!



 
 
camilla

camilla

23 augusti 2010 09:48

Du...det är inte bara på flygplan gubbarna kissar på toalettringen.
Flera gånger såg jag detta då vi åkte ner till Väsby.
JAG fick "städa" toan innan jag satte sig.
Usch,fy och BLÄÄÄ!!!
Ha en bra dag!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

23 augusti 2010 15:51

Det är Så äckligt! Jag skulle aldrig lämna det så efter mig om jag skvätte som en hankatt ;) kram

 
Diana

Diana

23 augusti 2010 10:13

Jag fattar inte varför de envisas med att stå upp överhuvudtaget... är det bara för att de kan? (eller tror att de kan?)

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

23 augusti 2010 15:50

Ja, så är det säkert. Dom ska bara va såsär "macho" o skvätta runt sitt kiss ;)

 
Ingen bild

maggan

23 augusti 2010 10:26

ja håller med dig fullständigt!!!. riktiga pojkar ska sitta ner tycker jag, o inte förstår jag varför de nästan alltid lämnar ändringen uppe, ska vi göra de med åt dom (fälla ner den alltså) nä skärpning pojkar sitt ner!!min kille sitter faktiskt ner:)) han vet vad ja tycker hehehh

dansbandsfrun

23 augusti 2010 15:48

En riktig man vågar sitta ner eller åtminstone torka av ringen efter sitt slaskande ;)
kramar

 
Kiza

Kiza

23 augusti 2010 11:42

Tänkvärt hjärtat, det där med toadörren är så ologiskt, säkert en karl som har konstruerat det, tror du inte ? Moa hahaha //kramar om

http://www.kiza.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

23 augusti 2010 15:47

Jamen visst? Helt tokig konstruktion. MÅSTE va en karl ;)
kram

 
Fru Matglad

Fru Matglad

23 augusti 2010 12:22

Hahaha...det är sååå sant! =)
Soliga hälsningar från mig! =)

http://www.frumatglad.com

dansbandsfrun

23 augusti 2010 14:22

Din lyckost, ha det gott!! ;)

 
Ellis

Ellis

23 augusti 2010 15:37

Hahaha de fan saker jag också funderat på. "fan im stuck in the toilet n its my bags fault!!! :("

sv: Klimateriet har jag redan hamnat i - jag åldras i förtid :(

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

23 augusti 2010 15:41

viktiga saker det där ;)

 
Diana

Diana

23 augusti 2010 16:22

Jag tror man öppnar dörren innåt för att det brukar vara tight på såna toaletter och därför ska man inte riskera att slå till nån annan med dörren.

Sv: Vad duktiga ni är. Vad blir det för stil?

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

23 augusti 2010 18:20

Jag slår GÄRNA till någonannan ;)

Stil?...Vitt. Helt vitt och sen lite färg på tavlor o sängkläder.

 
Ama de casa

Ama de casa

23 augusti 2010 16:43

Någon är en aning toalettfixerad här... Men bara liiite. Mycket bättre när alla kan kissa i medelhavet :-)
:-)

http://amacasa.wordpress.com

dansbandsfrun

23 augusti 2010 18:17

Men AMA, hur skulle DET se ut??
Stolleprover ;)

 
Svorskan

Svorskan

23 augusti 2010 17:45

hahaha! Det har jag inte tänkt på, men du har rätt, helt fel att dörrarna går inåt!

http://svorskan.se

dansbandsfrun

23 augusti 2010 18:17

;) man blir ju gaaalen!

 
Ingen bild

jocka

23 augusti 2010 19:07

Haha fan va ja skratta när ja läste de...men helt rätt/kram hjärtat

dansbandsfrun

23 augusti 2010 20:03

men det e ju sant ;)
kramar själv.

såg du att jag undrade om du vill partaja i helgen? ;)

 
Carina

Carina

23 augusti 2010 19:26

Karlar ska redan i unga år uppfostras att sitta fint! Precis som hundar :)
Stå och pissa?? Vilket galet påhitt!!
Kramkram

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

23 augusti 2010 20:04

jamen precis, vem tror dom att dom e??? ;)
kram kram

 
Gun

Gun

23 augusti 2010 20:13

Ja, dessa karlar! Jag fattar inte hur man kan lämna en toalett så grisig..

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

23 augusti 2010 22:46

Ibland undrar man verkligen... ;)

 
PYSSELITEN

PYSSELITEN

23 augusti 2010 20:18

Åhh välkommen hem :) Jag har dig på favoriter på min bärbara dator som nu har pajat ;( Men nu så la jag in dig på min laista så jag hittar till dig varje dag . bRA TIPS PÅ FÄRG tack !!!
Och även jag har undert varför dörrarna går inåt p¨toa :) Lovar fråga mannen om det går att hyra homon :)))) Han kämpar på sin lediga dat önksa jag kunde mera men sköter markservicen hemma när han sågar .

http://pysseliten.blogg.se

dansbandsfrun

23 augusti 2010 22:43

Åh va gullig du är, tack!
Jag tycker du är superhändig också så han klagar nog inte, ni är helt enkelt ett skitbra team!! kram

 
Mia systeryster

Mia systeryster

23 augusti 2010 20:38

Det där med att dörrarna går inåt, har jag oxå retat mig på, hur tänkte de där??

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

dansbandsfrun

23 augusti 2010 22:45

Dumt....URdumt!!
Nästan som om det vore ett gesällprov på något ingenjörsföretag hahaha

 
Ingen bild

jocka

23 augusti 2010 22:22

ja jag såg o svarade=)

dansbandsfrun

23 augusti 2010 22:41

japp, nu har jag sett o svarat ja me ;)

 
Agneta

Agneta

23 augusti 2010 22:23

Japp, ibland undrar man om de överhuvudtaget ser att hela ringen har blivit nerkissad? Så äckligt att komma in och behöva torka undan det först...bläää!

http://bigmarlin.blogg.se

dansbandsfrun

23 augusti 2010 22:41

ja fy vale, jag höll på att få det på fingrarna...Urrrrk ;)

 
Ulrika

Ulrika

24 augusti 2010 18:32

Ja ty fusan för sunkiga illaluktande gläckliga toaletter!! Då håller jag hellre, hur länge som helst! Rekordet är två dygn, på båten mellan Brindisi och Korfu. Det går om det kniper..:D

http://fabulousforty.blogg.se

dansbandsfrun

24 augusti 2010 19:22

Wow, du va inte dålig du ;) skulle jag aldrig klara...

 
diana

diana

24 augusti 2010 23:30

Sprinklerkarlar är bara irriterande :/

http://www.metrobloggen.se/skvallerbitchen

dansbandsfrun

24 augusti 2010 23:37

han luktade illa dessutom när han passerade mig i kön... Blä ;)

 
Miss C

Miss C

25 augusti 2010 08:19

HAHAHA klockrent inlägg. Det stämmer såå bra. Fattar inte hur de har tänkt (om de HAR tänkt) med toalettdörrarna. idiotiskt.

sv: Tack så mycket!!! =)
Det är bra, behåll dialekten. Jag pratar Göteborgska själv, och det ska jag fortsätta med!!! ^^

http://missc.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards