dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Med kärlek blir allt lite lättare...

Av dansbandsfrun - 21 augusti 2010 17:48

Japp, nu är man tillbaka i verkligheten igen.


Jag är superdålig i lederna nu och det är ju av fukten o "kylan".

Händerna svullnar och allt värker. (har tom fått "tvåla av mig" förlovningsringen)


 


Hade en riktigt dålig dag i Spanien också men då hade jag stort stöd av en liten varm och kärleksfull minimänniska...

Kolla bilderna   



   


 
 
Lisa

Lisa

21 augusti 2010 18:05

Men jag blir så arg när man inget kan göra åt detta...
Men kolla in lilla minis hand som ligger om din nacke...
Å så gulligt...
Mammas kille tror jag visst det är..ler
kram

http://unikajag.se

dansbandsfrun

21 augusti 2010 18:28

Ja, nu ska jag leta upp en ny reumatolog.
Ja, min lilla prins är den finaste som finns ;) kram

 
Ellis

Ellis

21 augusti 2010 18:14

Naaaw

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

21 augusti 2010 18:29

Ser du hur korthårig han blivit? ;)

 
Gun

Gun

21 augusti 2010 18:15

Åh vad fina ni är, och jag förstår att det hjälper med kärlek från din lilla goding, men fy vad jobbigt det måste vara ändå. KRAM

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

21 augusti 2010 18:29

Tack Gun!
kram

 
camilla

camilla

21 augusti 2010 18:47

Stackars dig!
Men vilken tur att du har en sådan goding vid din sida.
Gud så fina ni är.
Och apropå fin....VILKEN FIN TRUMPET!!
Du...där ligger mina i lä.
Vilken bamse till trumpet!
Den skulle jag vilja ha!
Tog du dig med dig den hem? ;)
Kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

21 augusti 2010 21:35

Javisst ja sågade ner den o la den i väskan ;)
kram

 
diana

diana

21 augusti 2010 19:05

Jobbigt med händerna. Jag har inte haft ringar på flera år. Knappt andra smycken heller. Vilken charmig liten kille du har :)

http://www.metrobloggen.se/skvallerbitchen

dansbandsfrun

21 augusti 2010 21:32

Det är ett skit!
Tack ;)

 
pillan

pillan

21 augusti 2010 19:21

otroligt fina bilder

kram

http://www.pillans.se/wp

dansbandsfrun

21 augusti 2010 21:48

Tack snälla, jag hoppar in till dig nu/kram

 
Ama de casa

Ama de casa

21 augusti 2010 19:51

Jag lider med dig och dina dumma leder!!!

Bilderna var superfina :-)

http://amacasa.wordpress.com

dansbandsfrun

21 augusti 2010 21:31

Dumma e dom! tack ;)

 
kaffehörnan

kaffehörnan

21 augusti 2010 20:41

Hej tösa
Bara jag här
Så fina bilder
kram från mig

http://www.kaffehornan.se

dansbandsfrun

21 augusti 2010 21:29

Hej Gossen ;)
tack o kram tillbaka!

 
Diana

Diana

21 augusti 2010 20:48

Ajaja, det var ingen dåligt svullen hand. :(

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

21 augusti 2010 21:28

Fingrarna påminner om korvar :)

 
Carina

Carina

21 augusti 2010 21:20

Naw...så fina ni är! Vilka underbara kort!
Finns det nåt goare än sina barns armar runt ens hals :)
Kramen

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

21 augusti 2010 21:28

Tack ;)
Nope, det är den bästa känslan.
kram

 
pillan

pillan

21 augusti 2010 21:54

japp , det kom i Egypten , så nu är det ca 1 1/2 vecka ,,,,asdrygt

kram

http://www.pillans.se/wp

dansbandsfrun

21 augusti 2010 22:08

Så typiskt att man inte ska kunna njuta i lugn o ro utomlands ;(¨
kram

 
Vicke

Vicke

22 augusti 2010 07:16

vad jobbigt med dina leder, men härliga bilder på er, ha en fin dag nu

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

22 augusti 2010 11:35

Tack Vicke!
Ha en bra dag du med.

 
Jenny

Jenny

22 augusti 2010 08:37

Hej igen… välkommen hem å ursäkta mitt långsamma svar (jag e inte lika snabba som vissa andra ;))
Men gällande diagnoser eller inte så hittar dem väl egentligen inte heller nån självklar orsak på mig… dem klassar in mig under ”fibromyalgi”, men det är en stämpel jag inte ger mycket för, då det varken är en diagnos eller en sjukdom utan bara ett samlingsbegrepp på mjukdelsvärk (jag har problem med både leder och muskler). Till saken hör också att jag e överrörlig i mina leder vilket ofta resulterar i att jag gör mer än jag borde som i sin tur ger onödig värk.
Jag har väl haft problem sen jag var dryga 20, men de var inte nu förens efter barn 1 (å katastrof efter nr 2) som jag verkligen lider ordentligt mellan varven. Men jag är också väldigt väderkänslig som jag förstått att du också är. Nu när det vart regnig, kyligt eller som i vintras när det var ordentligt kallt så har det ju vart katastrofalt jobbigt.
Men värken kan jag mer eller mindre stå ut med genom att jag gör mindre och trycker i mig värktabletter, däremot mitt humör lider jag massor av. Tålamod existerar inte under dem värsta perioderna, tycker så synd om min familj emellanåt då jag exploderar över småsaker å går å känner mig arg fast jag egentligen inte är det.
Var du helt problemfri innan mini?
/Kram Jenny

http://daxberg.blogspot.com

dansbandsfrun

22 augusti 2010 11:41

Vet precis hur du menar med tålamod osv.
Japp, helt problemfri. Men hade en jäkla foglossning under graviditeten förstås.
kram

 
Agneta

Agneta

22 augusti 2010 10:04

Så trist att det svullnat upp så mkt nu när ni kommit hem, verkar vara vädret för mina fingrar ser ungefär likadana ut.
Bilderna är jättefina, visst är barnens kärlek bland det bästa man kan få

http://bigmarlin.blogg.se

dansbandsfrun

22 augusti 2010 11:37

Tack, ja den kärleken är störst!

 
Stattinskan

Stattinskan

23 augusti 2010 09:34

Jäkla dynga är vad det är :-/ Mitt blommade också ut efter första barnet. Jag blir inte så svullen men vid varje skov försvinner mer och mer ledbrosk ... Tur att man har bättre perioder mellan varven ...
Puss i pannan

http://metrobloggen.se/satttin

dansbandsfrun

23 augusti 2010 09:39

puss tebak`s ;)

 
Ingen bild

jocka

23 augusti 2010 19:11

Vilka otroligt fina bilder på er..svartvita kort e så fina

dansbandsfrun

23 augusti 2010 20:04

Det har inget med svart/vitt att göra. Vi ÄR så snygga ;) hahahaha puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards