dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

Holä era gullepluttar!!

Av dansbandsfrun - 9 augusti 2010 11:54

1. TACK for era kommentarer!!! Ni kan inte ana hur glad jag blev nu av att lasa allt ni skrivit!!


2. Vi bor ju i en privat lagenhet pa ett hotell sa jag visste att det fanns en dator i receptionen...det gjorde det, men den var trasig =( Men NU har jag hittat ett stalle dar jag kan blogga. JIPPIE!! (trodde aldrig man kunde sakna att blogga sa) ;)


3. Mamma, jag saknar dig massor och alskar dig oandligt!! "Mini" tjatar om er HELA tiden ;)


4. Jag ska erkanna att jag trodde Torremolinos var ett stalle for gamlingar... NOPE!! Vi ar chockade aver hur mysigt det ar har. Jag ska beskriva det battre sen! Men jag kan forsta varfor du "Ama de Casa" flyttade till Spanska Solkusten!! WOW

Kanarieoarna, slang er i vaggen...


5. NU HAR JAG TRYCKT PA NAGON KNAPP SOM GOR ATT JAG INTE FATTAR VAD JAG SKRIVER HAHAHAHAHA


6. jag ska ga o handla vatten nu...varmt.......UNDERBART

mina leder mar jattebra.


7. jag har .....ehum.....shoppat lite.......sa nu vet vi inte riktigt hur vi ska fa med allt hem....... far fundera lite pa det....


8. Vi har den storsta poolen jag nansin sett.


9. jag kan inte visa foton nu utan det far bli nar vi kommer hem. 19 aug.


10. Vi njuter, lever, badar, ater, dricker, myser, skrattar och alskar PRECIS som man ska pa en perfekt semester.


jag kommer snart igen, mina fina blogglasare

Mycke karlek "dansbandsfrun"

 
 
Marie

Marie

9 augusti 2010 13:07

Härligt att få ett livstecken från dig;)
Vad roligt att du mår bra, det här är du SÅ mycket värd!
Massvis med kramar

http://miruschkas.blogspot.com

 
Ingen bild

Lotta &Ulf

9 augusti 2010 13:23

Hej på ER!!!!
Kul att du är i värmen och mår bra!!!!!Saknar ER!!
Har inte träffats på 7000 år känns det som. Kramar från Berggrens i Berga

 
Marie-Louise

Marie-Louise

9 augusti 2010 15:13

Skönt att höra att du mår så bra i lederna där nere. Det gör underverk att komme ifrån och komma till värmen, tänk vad mycket mer man orkar oxå när man känner att man mår bättre i kroppen. Passa på att njut nu ordentligt :)

http://madredetres.blogg.se

 
Ellis

Ellis

9 augusti 2010 16:11

Saknar inte mini mig?.. :(

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

maggan

9 augusti 2010 16:34

hej.. va härligt ni har det, är som det ska vara när man har semester... vi tar några turer med husv emellanåt vi har ju en veck sem kvar
njut på nu för det går så fort när man har det roligt
kramiz fr öa maggan o hasse

 
Carina

Carina

9 augusti 2010 18:08

Jag gläds med dig att du får må gott i värmen. Samla på dig massor med energi nu och njut av värmen och varandra :)
Kraaaam

http://cinacarina.blogspot.com

 
Agneta

Agneta

9 augusti 2010 19:58

Låter som om ni har det precis som man ska ha på en semester, alldeles utmärkt o perfekt!
Njut resten av tiden med

http://bigmarlin.blogg.se

 
Jenny

Jenny

9 augusti 2010 22:54

Alltid lika härligt att läsa några rader från din sida :).. blir glad lixom!!!
Hoppas semestern förblir lika perfekt!
Ps.. jag har nog missat VAD som är problemet med dina leder.. får man fråga? Har själv problem så därför lite extra nyfiken kanske ;)
Kram på dig

http://daxberg.blogspot.com

 
Bara Jag

Bara Jag

9 augusti 2010 23:28

Verkar ju inte gå någon nöd alls på er!!! Fortsätt så :-)

http://blogg.rhode.se

 
AnneliH

AnneliH

10 augusti 2010 11:45

Hola amiga!
Åh...vad härligt det låter!!
Hoppas jag får se lite blider sen ;) Är väldigt nyfiken på hur det ser ut i Torremolinos om jag ska överge mitt Gran Can eller inte ;)
Quidate y Que tengan un buen día!

http://shaggkvist.se/wordpress

 
Ama de casa

Ama de casa

10 augusti 2010 16:45

Verkar som ni har det toppen!

En liiiiten detalj bara, jag bor inte på solkusten utan på Costa Blanca, men det är inte så långt ifrån så det är inget att bry sig om ;-)

http://amacasa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards