dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

VA ROLIGT!!

Av dansbandsfrun - 4 augusti 2010 17:24

OM jag hade varit teknisk, hade jag kunnat "printscreena" eller vad tusan det nu heter.


Då hade jag kunnat visa er lite roliga sökord folk söker på GOOGLE som hamnar hos MIG.'

Det absolut roligaste idag var "GRILLA BÄVER"


då börjar jag grubbla på hur dom menar?

gör inte ni?   


och framförallt; VARFÖR i hela fridens namn hamnar man HOS MIG???


 
 
janethepain

janethepain

4 augusti 2010 18:10

Haha.. du e rolig..Till mig kommer man om man googlar på Gunilla Wahlgren. Varför gör man det liksom???
Sv: TÄNK nu om det skulle visa sig att jag var värsta psykot.. Så står där en fet brud på flygplatsen imorgon.. Iklädd en åtsittande, urtvättad Lasse Berghagen t-shirt..med en stoor påse choklad.. gör high five och säger (med munnen full av choklad) Det är jag som är Jane the pain... Hahahha...
Hoppas ni får en bra resa och att du blir evigt frisk av värmen:)
Kraam Jenny

http://www.janethepain.se

 
Em

Em

4 augusti 2010 18:45

Hahaha! Grilla bäver är helt klart originellt. Vill du veta hur du printscreenar? Maila mig i så fall så kanske jag kan hjälpa dig. Jätte-enkelt, men det kan vara lite olika på olika datorer vilka knappar man trycker på, lite som med erogena soner på kvinnor.. :D

http://egoinasmamma.nu

 
diana

diana

4 augusti 2010 18:55

Undrar lite nu vad folk googlar och hamnar hos mig :)

http://www.metrobloggen.se/diana

 
Vicke

Vicke

4 augusti 2010 22:03

Det är lätt om du tittar på ditt tangentbord så hittar du en knapp där det står printscren, tryck på den när du är på den sidan som du vill ha, sedan öppnar du paint och väljer klistra in, och sedan så spar du ner bilden som en jpg bild

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

 
Diana

Diana

5 augusti 2010 07:29

Hur får man reda på vad folk googlar på?

http://www.decdia.blogg.se

 
Åsa

Åsa

7 augusti 2010 09:52

Hur man hamnar hos dig är jag inte så förvånad över =)
Däremot undrar jag vilken sorts människor det är som SÖKER på "grilla bäver" ?? =)

http://www.spinninghead.blogg.se

 
charlotte

charlotte

8 augusti 2010 07:47

haha ja det kan man undra..har du ngn knapp på datorn med en fyrkant om? jag har glömt hur man gör på tangentbord utan. men om du har en fyrkant ska jag instruera dig om du vill!? ha det så bra i spanien
kram på dig o grilla inte för många bävrar nu!

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards