dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Betonggjutning och annat fix i bilder...

Av dansbandsfrun - 2 augusti 2010 12:34

Eftersom Hello Kitty hjärtat blev så bra, så gjorde jag ett till i en annan storlek. Blir så fint att ha brevid varandra...


  


  


sen hittade jag en gammal rosa bricka med en ballerina på (suck) så det fick bli lite sprayfärg (o vips kan den användas)

  


 


Sen vill jag bara visa hur vackert gräs och vass kan vara...

  


Nu måste vi packa oss hem till Stan igen...börjar närma sig torsdag...


Då hoppar vi på ett   MOT   



 
 
Agneta

Agneta

2 augusti 2010 19:48

Har nu tittat på allt du gjort och jag måste säga att du får nog ta till dig alla fina kommentarer om att de är fina och bra...för de är verkligen jättefina!
Tråkigt bara att du nu har ett jätteskov och inte alls mår bra i lederna. Ta det lite lugnt oxå och njut av allt det du redan gjort!

http://bigmarlin.blogg.se

 
AnneliH

AnneliH

2 augusti 2010 20:41

Åh..va snyyyyygt det blev!!! Även fast du har ont så orkar du pyssla och dela med dig av fantastiskt fina saker! Hoppas nu att solen kan göra dig gott och att du kan njuta av härlig ledighet. Kram på dig!

(Jo visst kan vi tjejer göra flera saker samtidigt...men man måste inte...men tack för dagens asg...ska kanske palla upp lite receptböcker på toan ...ha..ha..)

http://shaggkvist.se/wordpress

 
kaffehörnan

kaffehörnan

2 augusti 2010 23:42

Hej du
Vi kan ju dela stolen tycker jag, kan vi sitta o kura ihop
Ha en fin kväll
kram

http://www.kaffehornan.se

 
charlotte

charlotte

3 augusti 2010 08:27

Vad kreativ o duktig du är. Hoppas att du blir bättre när ni kommer ner
Kram

http://kloppan.wordpress.com

 
camilla

camilla

3 augusti 2010 08:54

Skit snyggt!
Och du....får jag följa med denna gång då? ;)
God morgon!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Diana

Diana

3 augusti 2010 14:01

Jag är helt kär i dina hjärtan. Mamma ska lära sig gjuta i betong idag, sen ska jag göra hjärtan med. ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Nina

Nina

4 augusti 2010 01:46

SUUUUPERfint!!! :o)

http://nina-hansson.blogspot.com

 
Britt

Britt

5 augusti 2010 21:54

Så vackra betonghjärtan. Är som Diana helt kär i dem.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards