dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Jag blir så GLAD!

Av dansbandsfrun - 1 augusti 2010 19:35

Tack för allt fint ni skriver om mina betongsaker. Jag börjar tro att det BLEV bra...

Man är ju alltid lite självkritisk.


Jag hämtar nästan all inspiration hos Pysseliten (hitta henne i min blogglista för jag orkar inte länka nu) ;)


Som ni såg igår har jag ett ordentligt SKOV i lederna nu så idag har jag kräkts av värken och medicinerna. Superkul! (jag har svårt att skriva så jag tar era kommentarer allt eftersom) Jag vet att ni förstår.   


Och grabbarna är iväg till våra härliga grannar här på landet.

Dom har en liten bjudning varje sommar och det är jättemysigt men jag valde att stanna hemma...

Vore ju tråkigt att spy ner dom om dom har klätt upp sig   



Förresten grubblar jag på en sak...

Är det konstigt att läsa kokböcker när man sitter på toan?

 

(jamenar, vi kvinnor vill ju och KAN ju göra fler saker samtidigt, och jösses va jag sparar tid)

 

love


 
 
charlotte

charlotte

1 augusti 2010 21:13

usch vad tråkigt ió jobbigt. hoppas att du blir bättre snart
kramar

http://kloppan.wordpress.com

 
Mia systeryster

Mia systeryster

1 augusti 2010 22:12

Glömde ju ge dig en stor kram och säga att jag hoppas du kryar på dig. Och nej, det är inte konstigt att läsa kokböcker på toan;) Själv så lusläser jag mattidningar när jag sitter där;)

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

2 augusti 2010 00:23

Du..det blev inte bara bra utan attans BRA ju =)
Sänder massor av krya på dig styrka å kramar. Lider med dig och håller allt jag kan hålla (å det är inte lite de) ;) på att ditt skov försvinner snarast!!!
På tal om annat så har min sambo spelat non stop ett par ggr med din man & Co. Å som han säger..Attans trevliga grabbs dom där =)
Kram Helena.

 
camilla

camilla

2 augusti 2010 08:32

Som du säger själv...vi kvinnor kan allt :)
Så att läsa kokböcker på toan....inget konstigt alls :)
Gud så fina krukor och sånt du gjort!
Kanonfina!
Ha det bäst!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
camilla

camilla

2 augusti 2010 08:34

Glömde att skriva...NU kan ju JAG,så varför kan inte jag få komma ner och lära dig? ;)
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Gun

Gun

2 augusti 2010 12:44

Dina betongsaker är verkligen superfina! Men vad tråkigt att du har ett skov igen. Vilken skitsjukdom som ska ställa till så för dig hela tiden. Kram och krya på dig!

http://horni.blogg.se

 
jenny

jenny

2 augusti 2010 22:22

Men OJ så mkt fint du gjort.. Åååh jag blir också sugen att testa.. Hade velat göra ett bord... Är det lite överkurs kanske.. Med tanke på att man aldrig testat???? Jaja. Kul att nån får tummen ur;) Hjärtanen blev super duuuper.. Krya på dig. Hoppas du blir bättre snart.
Kraaam Jenny

http://www.janethepain.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards