dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Söndags-Bio med Grabbarna!

Av dansbandsfrun - 28 mars 2010 19:09

Alltså...jag visste inte att man kunde ha så mysigt en söndag.

 

Nu var det ÄNTLIGEN dags att se

  

 

   Färdmedel för dagen fick "Mini" bestämma, så då förstår ni nog vad det blev...

 

  

Nu är vi nära Filmstaden...Gissa vad som är i påsen?

Mmmmm... Lösgodis från Gotteboden förstås!

 

  

sen gick mannen med plånboken iväg och fixade "LITE" popcorn... säkra källor kan avslöja att halva kartongen förblev o-uppätna...

Sen "ska det va" cola, milkshake och godis.

 

  

Här har vi intagit våra platser...

spänningen är olidlig för sonen som aldrig varit med om detta..(men ser inte pappan lite pirrig ut med?)  

 

  

Awww... Så gulligt...      Man kan tom bajsa samtidigt med sina barn på Biografen...WOW!

 

 

Nu ska jag bara göra en sak till innan jag kan avslöja det roliga...

Återkommer straxt ;)

 
 
Marie

Marie

28 mars 2010 21:23

Spänningen är olidlig, men jag gissar att det kanske har något att göra med en resa? Till Turkiet?? Med de (o)trevliga grannarna???
Ha det bra/kram

http://miruschkas.blogspot.com

 
Britt

Britt

28 mars 2010 21:36

Men du, cool toalett!

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Diana

Diana

28 mars 2010 21:44

Vad sött med sitt första biobesök! Gick det bra utan myror i byxorna och ständiga toalettbesök? Minns när brorsorna var små, ingen har mindre blåsa än småkillar (och när de behöver gå så är det inom 5 sekunder... haha).

http://www.decdia.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

29 mars 2010 10:16

Vad snåla ni är med Mini! Kunde han inte ha fått lite mer popcorn? ;-)
På Ostholmen i Stockholms skärgård finns det ett Dubbeltryckeri i utedassformen - hur mysigt som helst :-)

http://amacasa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards