dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Aldrig Mer!!

Av dansbandsfrun - 26 mars 2010 10:19

Nej fy vale, våra grannar får aldrig mer komma hit!!!


Det var länge sen jag skrattade så mycket och hur kul är det?

Dom är så jäkla goa och trevliga och vem vill umgås med sånna människor?


Dom ÄLSKAR "Mini"... VA? Hur VÅGAR dom???


Grannfrun och jag har EXAKT samma humor (wtf?), vi har båda slutat   (nästan samtidigt) och vi köpte våra hus med en månads mellanrum. Min sambo och hon har gått i parallellklass på högstadiet osv...osv...


Dessutom fick vi en fin blomma... (tror dom att vi gillar fjäsk??)

  

Sen var vi tvungna att bjuda dom på vin, både vitt och rött...Annars hade dom väl börjat tjuta för det...


  


Nej fy för härliga vänner! Sånna vill vi inte ha mä å göre!


Och tror ni inte på tusan att vi troligtvis ska åka till Turkiet ihop i augusti???       


Usch va jobbigt...


(jag ville inte ta kort på dom för dom är förmodligen efterlysta av både FBI och CIA pga olika kriminella förekommanden)   


Nja, vi får väl se om vi står ut med dom...annars får vi nog flytta snart!


Ciao   






 
 
Em

Em

26 mars 2010 13:19

Vilken fräckhet! Nej, tacka mig till otrevliga människor så man får någon att prata skit om. Och skratta kan ju rent av göra ont i både käken och magen. Jag känner verkligen med dig. :D

http://egoinasmamma.nu

 
Lisa

Lisa

26 mars 2010 16:59

Ja fy vilka grannar du har..
Jag skulle ha varit hos dig i stället och suttit och surat i ett hörn så ni fått sätt på tv utan någon som stört er...skratt..
Nu har jag lagt på ett packet i lådan till dig vännen.....
Kram och ha det så mysigt i helgen...

http://unikajag.se

 
Ama de casa

Ama de casa

26 mars 2010 17:56

Fy vad läskigt!
När vi köpte huset i Sollentuna -85 så flyttade dom gamla ägarna snett över gatan. Sen har dom lurat med oss på många saker, bland annat är det deras fel att vi hamnade i Spanien...
Jag förstår dig till fullo!

http://amacasa.wordpress.com

 
Diana

Diana

26 mars 2010 19:39

Stackare, det måste vara jobbigt att ha såna grannar... speceillt när de är kriminella med. Och gillar de Mini? Det måste vara att de planerar att kidnappa honom... tsss. Åk inte utomlands med dem, ni kommer garanterat att försvinna.

http://www.decdia.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

26 mars 2010 19:44

sv: Håller med till 100 procent! Förlåt, hundra, minst hudra proce-e-nt! Nu har det äntligen hä-ä-nt!
:-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Ulrika

Ulrika

26 mars 2010 22:11

Nä fy tusan, vet du vad!! Sälj huset fort som attan och flytta snabbt som ögat, såna människor kan man ju inte dras med! Som av en händelse råkar det vara ett hus till salu här alldeles bredvis oss... Plötsligt en dag stod det bara tomt - grannarna hade stuckit utan att ens säja adjö! Vi som hade det så bra tillsammans, jag fattar ingenting!! Så vad säger ni? När kommer ni?

http://fabulousforty.blogg.se

 
Ulrika

Ulrika

26 mars 2010 22:38

Hurra!! Vi ska ha så mycket skoj tillsammans hela tiden, vi ska göra ALLT tillsammans, det kommer att bli underbart! Ställ in GPS:en på Burträsk och kom! Då ses vi på söndag, då! KRAM!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Ammis

Ammis

28 mars 2010 07:56

Ha ha, låter helt underbart!! :D

http://ammis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards