dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Vinet luftas...

Av dansbandsfrun - 25 mars 2010 18:23

....och ostarna framlagda så att dom får rätt krämiga konsistens... MUMS!


Snart kommer dom.


Jag är så hungrig att jag har börjat äta på servetterna nu.

Men jag läste att fotomodeller äter bomull och papper för att hålla sig smala...


Later skater!

 
 
Ama de casa

Ama de casa

25 mars 2010 19:21

Hoppas ni får RIKTIGT trevligt - och att det ostarna är mer smakrika än servetterna :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Mia systeryster

Mia systeryster

25 mars 2010 21:32

Hoppas ni får det riktigt mysigt nu!!Jasså är det bomull o papper man ska äta nuförtiden=D Sen lite lavemang på det hahaha

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Carina

Carina

25 mars 2010 23:15

Stackars gäster! Får "tuggade" servetter :)
Kram kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Gun

Gun

25 mars 2010 23:32

Hoppas ni hade trevligt, men det är jag säker på att ni hade.:)

Sv: Vi äter våfflor lite då och då.

Tack snälla! Vad gullig du är:) Jag tror att det kommer gå bra, men det är klart man är orolig.
Kram

http://horni.blogg.se

 
Ellis

Ellis

26 mars 2010 00:59

Hej hopp gumminsopp underbara svärmor!!

Saknat mig?

Du verkar ha haft de bra så du kan bespara din livshistoria.

Har Mini bestämt sig nu?
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss påreeee

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

Janne

26 mars 2010 05:55

Hmpf! Denna tidiga morgon gillar jag inte Ama de casa lika mycket. Detta är andra gången hon skriver (nästan) exakt vad jag tänkte skriva så du kan läsa hennes kommentar igen för att se vad som egentligen ska stå här.... och så kan du ju glömma hennes. ;D

Ha en bra dag! :)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

26 mars 2010 11:08

JANNE: Åh va hon e elak, hur vågar hon?? ;)
Jag gillar dina kommentarer så mycket så skit i om någon skriver likadant ;) kramar

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards