dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Brun Utan Sol

Av dansbandsfrun - 16 mars 2010 18:34

Många undrade om Loreal`s brun-utan-sol så jag gör ett svar till er alla då jag kanske fick er att tvivla på resultatet ;)


Jag har provat oändliga produkter, bla brun-utan-sol servetter från H&M och det funkade men blev "skarvar" runt snoken osv... Det är ju alltid lurigt vid ögonbryn osv...


MEN denna produkt som jag hittade på RUSTA för 69 pickadoller, funkar otroligt bra. Det BÄSTA med detta är att det blir inga svarta porer (äckligaste som finns ju)


Man sprayar ett tunnt lager först och väntar några timmar. Var noga med att smörja in er innan med ansiktskräm.

Och ni behöver INTE gno in det. Bara låt det va...


Lycka till!!



 
 
Em

Em

16 mars 2010 19:13

Jag solar solarie en gång per vecka året runt. Det är rätt stärk sol där, så jag solar mellan 12 och 16 minuter. Precis så att jag inte ser blek ut och huden inte torkar ut. Men annars har jag testat brun utan sol och min erfarenhet är också att Loreal är bäst på det. Kanske till och med bland de billigaste också och då blir det ju ännu bättre. KRAM

http://egoinasmamma.nu

 
Diana

Diana

16 mars 2010 19:19

Låter bra! Jag har haft nån sån hudlotion med brunt i och det har fungerat ok, förutom att man blir liiite "gul" och ögonbrynen blir mööörka. Haha!

http://www.decdia.blogg.se

 
Gun

Gun

16 mars 2010 19:59

Vad bra att veta. Jag har inte lust att sola i solarie, och nu på våren känner jag mig så blek.

http://horni.blogg.se

 
AnneliH

AnneliH

16 mars 2010 20:12

Ok...tack för tipset! det måste testas!
Jag hittade en flaska PizBuin (pissbrun...som jag kallardet) brun-utan-sol som jag har testat nu och den verkar funka. Hade aldrig köpt den i en vanlig affär...där den är snordyr...jag hittade min på Ullared till ett överkomligt pris tror att det var runt 50 lappen.
Jag behöver ha något som förändrar färgen på min lekamen från blålila till en mer brunare ton innan jag lägger mig vid poolen....han hända att jag annars skrämmer bort andra badande då.
Ska hoppa in på Rusta så jag har en flaska när jag har kommit hem också.
Kram!

http://shaggkvist.se/wordpress

 
lilla My

lilla My

17 mars 2010 08:08

Jacob i vakna med the voice prövade en brun utan sol i morse i programmet och han blev jättebrun men han använde hela flaskan också=) Kram

http://www.metrobloggen.se/miumiu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards