dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Stresstålig?

Av dansbandsfrun - 11 mars 2010 18:56

Nej, inte jag.


Just nu bakar jag "semlebullar" samtidigt som jag lagar middag. ...

Samtidigt passar alla bekanta på att ringa inom en timma.


"Mini" är självklart delaktig i bullbaket mitt i allt kaos och stoppar in för mkt deg i munnen och börjar kvälja och kan inte andas...


Nej, jag hanterar inte stress bra alls.

Så jag gick och bloggade...


"kvinnlig simultanförmåga" kan ta sig i arslet......

 
 
AnneliH

AnneliH

11 mars 2010 19:51

Ha..ha..förlåt...men jag kan se mig själv i din situation faktiskt...ibland kan det bara bli förmycket.
Kramen!

http://www.shaggkvist.se/canaryuser

 
Em

Em

11 mars 2010 20:46

Då är vi två. Jag kan inte ha flera bollar i luften samtidigt och fattar inte poängen heller. Då får man ju inte riktigt med sig vad som sker med varje enskild boll!

http://egoinasmamma.nu

 
Diana

Diana

12 mars 2010 04:28

Ojoj... typiskt att allt händer på en och samma gång. Hoppas det gick bra med Mini! Jag blir också sån när det blir för mycket, då vill jag gömma mig.

http://www.decdia.blogg.se

 
Neta

Neta

12 mars 2010 11:12

Läste nyss detta på fejjan

"En kåt make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn, han knappar in: "MIN_SNOPP". Frun faller ihop av skratt när datorn poppar upp felmeddelandet: "ERROR: NOT LONG ENOUGH""

http://netaave.blogg.se

 
Petra

Petra

12 mars 2010 13:01

Ha ha ha...alltid lika kul att besöka din blogg :-)

Trevlig helg!

http://www.metrobloggen.se/petrakardell

 
Vicke

Vicke

12 mars 2010 15:38

jag önskar dig en trevlig helg nu

http://www.metrobloggen.se/animeringar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards