dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Rudolf Valentino bor i mitt hus!

Av dansbandsfrun - 11 mars 2010 14:30

Ni yngre som inte vet vem det är, får googla honom eller tänka på den 14 februari...


Jo, sambon och jag kom att prata om Lego. (smålego) som han och "Mini" leker med jämt. (som gör J****gt ont att kliva på)

Jag undrade vad som är så speciellt med de där små skitbitarna...


-"Jo, dom är som flickvänner"


Eh...jaha..hurdå?


-"jo, man ser dom (byggsatserna) och man känner att man MÅSTE ha dom!


jag undrade då vad man gör sen? När man är klar....(insåg då att jag klivit rakt i min egen fälla)


-"jo, då har man dom bara" sa han och ryckte på axlarna...


ok....

 
 
Diana

Diana

11 mars 2010 16:57

Jag googlade Rudolf och vaddå "ni yngre som inte vet"... Gubbfan var ju född på 1800-talet! Hur gamla är dina läsare och hur gammal är du? ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Carina

Carina

11 mars 2010 17:29

Attans!! Ibland får man äta upp sin frågvishet :)
Kramen

http://cinacarina.blogspot.com

 
Em

Em

11 mars 2010 18:15

Jepp, det är kört. Du är bara där numera.. ;)

http://egoinasmamma.nu

 
Anniepie

Anniepie

11 mars 2010 18:18

Kikar in och önskar dig en bra kväll nu! :) Kram!

http://www.metrobloggen.se/Anniepie

 
Diana

Diana

11 mars 2010 18:18

Sv: Ibland gör jag beställningskort... Jag har sån enorm prestationsångest att jag ibland får lite panik av det. Jag brukar helgardera mig när jag gör beställningskort med att "ni får vara beredda på att ni får ta ett köptekort istället". Men frågan är definitivt fri!

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards