dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

En Dag med Dramatik!

Av dansbandsfrun - 5 mars 2010 10:15

Här vaknade vi till lukten av brandrök i morse och DET var inte trevligt...


Sambon gick ut och möttes av 6 brandbilar 2 polisbilar och 1 ambulans. En av garagelängorna brann...


För inte så länge sedan var det en fruktansvärd radhusbrand här i Norrköping så tankarna som infinner sig är enorm tacksamhet över att det "bara" är 5 bilar som brunnit. Sambon har nu varit ute och pratat med en av grannarna och hans veteranbil är totalförstörd så han var väldigt ledsen.


Försökte ta lite bilder genom fönstret men ack ack ack... gick sådär...

  


Ang. Sonen, så kräks han inte utan "det andra". Det pratas visst om något "virus" som går över efter några dagar. SKÖNT, för här är Sveriges mest kvackelmagiaste (?) kvinna och snart åker min sambo iväg så då blir det lagom kul   


Usch, jag tycker han har tappat vikt sen igår och är lite förändrad...

  

 "-du måste äta nåt "Mini"


MEN vi kommer inte att vara sysslolösa i helgen, för vi organiserade i bland hans filmer igår och insåg att det finns några att välja på ...


  

     


  


Nu sitter han och sjunger "from this Moment" så helt hopplöst är det inte  



 
 
Ulrika

Ulrika

5 mars 2010 12:22

Morgon-action av den sämre sorten alltså...
Tur att ingen kom till skada i allafall!! Måtte gossebarnet krya på sig nu, när du blir lämnad ensam mitt i skiten;D
Du har rätt, han är inte riktigt lik sig, stackarn... Fast glimten i ögat har han ju kvar, förstås...
Önskar dej en riktigt fin helg!
Kramar.

http://fabulousforty.blogg.se

 
Carina

Carina

5 mars 2010 12:35

Fy vilket uppvaknande!!
Tur i oturen att det var ett garage och inte ett hus.
Hoppas sonen kryar på sig snabbt och hoppas ni får en (skit) rolig kväll tillsammans!!
Kramilikram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Gun

Gun

5 mars 2010 12:49

Men stackarn, har du inga kläder åt honom?
Vilken dramatik ni har! Här händer ingenting. Kanske man ska vara glad för..:)

http://horni.blogg.se

 
Diana

Diana

5 mars 2010 13:20

Usch för bränder, man blir så skärrad!
Ett helt hus brann upp hos oss för ett tag sedan (typ 200 m från oss). Jag vaknade på natten av lukten, börjar springa runt och kolla alla elsladdar och askkopp. Tillslut nöjer jag mig med att det är "utifrån". Batman vaknar, lyfter på huvudet, sniffar och lägger sig och SOMNAR OM! Hallå, vilken beskyddare! :)

Sv: Han hälsar och tackar! Jag ska ge honom massa kramar sen. :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

5 mars 2010 14:45

önskar dig en skön helg!! =) kram

 
lilla My

lilla My

5 mars 2010 15:54

Det är så otäckt med dessa bränder vi hade ett par här i stan för ett tag sedan och det är väldigt obehagligt.Krama nu om lill pojken och ha en så bra kväll ni kan ha.

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Em

Em

5 mars 2010 16:21

Det börjar bli lite pinsamt när du visar upp han så där, tycker jag. :D Kan du inte banda han när han sjunger och lägga ut på bloggen? Det är så gulligt när barn sjunger.

http://egoinasmamma.nu

 
camilla

camilla

5 mars 2010 16:37

Låter som om han är på bättringsvägen.
Skönt!
Har ni andra klarat er?
Hoppas!
Vilket uppvaknande!
Ha en underbar fredagskväll och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

5 mars 2010 21:00

Vilken snäll mamma du är! :D:D:D

sv: aww tack söta du! Jag tänker ofta med röva sedan magen tog övertaget, jag vill bara sooooova. blir så jävla trött och de är ONORMALT för o vara jag! jag somnade HALV 1 igår!!! inte hänt på 2 år!

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards