dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Några fler svar på era frågor.

Av dansbandsfrun - 3 mars 2010 09:30

det var lite fler frågor...


Här är några av Janne Robin Hood


1. Partydrottning låter som *fullt ös*, var du en som dansade och partade ofta då?

SVAR:  Ja, Jag ÄLSKADE att gå ut med mina tjejkompisar (HÄRLIGT gäng) och dansa o festa. Ofta, ofta o ofta... Gud va mycke kul jag har haft!! (och förhoppningsvis är det lika mkt kul kvar)

 

2. Dagdrömmer du eller fantiserar ex om resor och annat?

SVAR: OM jag gör? Känns som jag gör inget annat, det finns inget roligare än att PLANERA resorna... Och innan vi åker så dagdrömmer jag MASSOR. (det hjälper mot värk) ;)

Sen dagdrömmer jag om danskvällar som jag ska uppleva i framtiden med väninnor...

 

3. Vilken del i Sverige har du varit minst i?


SVAR: Hmmmm... Måste nog svara Österlen och däråt... Jag MÅSTE ändra på det!

 

Tack Janne "Hooden"!!

                                  

Sen undrade några om min värk.

Och ja, min ledvärk är reumatisk.

                                                  


                                                  
 
                                                  
   * 



Sen var det flera som undrade över varför jag inte vill gifta mig? och varför det inte blir fler barn..

 

SVAR: Äsch, "Man ska aldrig säga aldrig"....   

 

 

                                   *

 

  

 

Kram och tack för mig!




 
 
Ingen bild

Janne

3 mars 2010 09:51

Vad kul att läsa alla frågor och svar.
Tyvärr känner jag dig inte tillräckligt bra än så jag vågar inte fråga dom frågor jag vill så du får lova att ha en ny frågestund om ett litet tag. ;D

 
Ingen bild

Janne

3 mars 2010 09:52

Förresten så håller jag helt med dig om giftermål! Varför ska man göra det för. Räcker med att ev. förlova sig tycker jag.

 
Gun

Gun

3 mars 2010 10:36

Har han friat? Är du gravid? Nej det är bäst att aldrig säga aldrig.:) Hoppas du är bättre i din hemska värk idag. Kram

http://horni.blogg.se

 
Diana

Diana

3 mars 2010 14:30

Österlen, bah... snobbställe. ;) Vänd västerut när du är här nere och kom hem till mig istället! Fast vänta tills vi flyttat, med din värk blir du nog ett lätt offer på nuvarande området. ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

3 mars 2010 18:20

Österlen är väldigt fint! Heeela Skåne är bara jättefint! =)
Välkommen!!! =)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

3 mars 2010 18:36

Janne; jag kan nog tänka mig vilka frågor du vill ställa hahaha

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

3 mars 2010 18:39

Jenny: AHA!! Då vet jag var du är ifrån hihihi Kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Britt

Britt

3 mars 2010 22:34

Nej vem behöver gifta eller förlova sig? Idag kan man ju leva tillsammans utan att bli stenad till döds...

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ellis

Ellis

4 mars 2010 20:40

DU MÅSTE GIFTA DIG!

http://ellisu.blogg.se

 
Janne Robin Hood

Janne Robin Hood

5 mars 2010 18:44

Hej raring,
tack för svar - gillar frågestunder, listor och sånt många avskyr :) Och Janne - är inte Hooden (som skrev här ovan ;) Kraam

http://www.metrobloggen.se/utrop

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards