dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Frågestund Hos Dansbandsfrun!

Av dansbandsfrun - 1 mars 2010 11:12

Ok, nu är det dags för även mig att ha en FRÅGESTUND som alla har nuförtiden.

 

Detta innebär för er (som inte är bekanta med fenomenet) att ni får ställa alla frågor ni vill och jag kommer att svara...

 

Vad vill ni veta?

 

Varsegoda, NU KÖR VI!!!!!!!

 

 

 
 
Ingen bild

Jenny

1 mars 2010 12:57

hallooojj bruden! =)
lova nu att du kommer att svara ärligt o uppriktigt på mina frågor!!?? (trots att du nu inte vet vem jag är)

1. skulle gärna vilja veta hur det går med din värk?
hjälpte han killen du var hos dig något?

2. hur går det med vikten?
(tänk på det jag skrev sist, att skönheten kommer inifrån! trots det så vet jag hur det är att vara överviktig, har några kilon för mycket jag med, men guuud vad bra jag mår. o det är ju det som är huvudsaken! folk får ta mig för den jag är...
inte behöver du oroa dig för att vara raggningsbar inte när du redan har en så snygg man i huset.. *s*

3. har du inte fler bilder från teneriffa? skulle gärna vilja se lite mer därifrån, både på er o naturen..

4. hur känns det att ha en man som aldrig säger nej i sängen? ;) (som du skrev i ett tidigare inlägg)
du måste leva ett väldigt intensivt liv *s*

5. när stundar det bröllop?

ja... nog från mig.. ser framemot svar! kramizz!

 
camilla

camilla

1 mars 2010 15:37

Oj..vad svårt!
Nu måste jag tänka.......
Då tar jag den vanligaste frågan som alltid bruka dyka upp.
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Sv: Japp nu är tävlingen i gång :)
Ha en bra dag och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

1 mars 2010 16:31

Kan du dans orientalisk dans?
Kan du baka tutull?
Kan du tänka dig att komma till Vikarbyn?
Kramen i från mig till dig i detta snöväder vi har igen...

http://unikajag.se

 
Vicke

Vicke

1 mars 2010 16:32

vad tycker du om att göra när du är ledig

http://www.metrobloggen.se/animeringar

 
Marie

Marie

1 mars 2010 16:52

Jaaa du, det tål att funderas på.....
1) Vad arbetar du med?
2) Ang tidigare inlägg: planeras det för fler "Minisar"?

Det är vad jag kommer på nu, ha en skön kväll. Kramar

http://miruschkas.blogspot.com

 
lilla My

lilla My

1 mars 2010 16:53

Tomt i bollen som vanligt men det blir kul att läsa dina svar.Kram

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Em

Em

1 mars 2010 17:36

Du har säkert skrivit om det förut, men hur raggade du upp snubben? Och hur fick han dig att fastna för sig? Vilken är den finaste/fyndigaste komplimang du har fått? Vad är det första du tittar på utseendemässigt hos en man? Och hos en kvinna?
Sv: Jag tänker ju alltid på dig som "Dansbandsfrun", men nu har jag skrivit ner ditt namn (utifrån ditt mailkonto) och skall hälsa Helena. Jag har pratat med henne på telefon och hon låter jättetrevlig. Kanske inte så konstigt när man har ett radioprogram, när jag tänker efter.. ;D KRAM

http://egoinasmamma.nu

 
Ama de casa

Ama de casa

1 mars 2010 17:38

Varför kallar du din blogg dansbandsfrun när ni inte är gifta?

Kommer ni att gifta er snart, är det därför du kallar din blogg dansbandsfrun?

Du vill inte gärna byta namn på bloggen och ligger därför steget före, är det därför du kallar din blogg dansbandsfrun?

Skulle du kunna tänka dig att byta namnet till exempelvis hårdrocksfrun eller popfrun ifall din sambo byter genre?

Blir Ama de casa bjuden på bröllopet? Jag kan sjunga om du vill... Nä. Det vill du inte ;-)

HUR kul hade VI på Teneriffa?

Kram!
PS: Tack för att du vill ge oss vuxentid - lika omtänksam som vanligt :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Britt

Britt

1 mars 2010 17:47

Hur många länder har du varit i?
Vad skulle du vilja vara om du inte var Dansbandsfrun?
Var skulle du vilja bo om du inte bodde där du bor?
Var reser du nästa gång?
Vad skulle du vilja kunna som du inte kan idag?
Skulle du kunna adoptera ett barn?
Hur gammal var du när du provade röka? supa?
Har du åkt polisbil någongång? ambulans?
Har du legat inne på sjukhus?
Har du provat rida?
Kan du åka skidor? skridskor?

Så nu har jag inget mer att fråga.

sv: Den som har högst status på jobbet och mest barn vinner?

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Em

Em

1 mars 2010 18:00

Jag har försökt i flera dagar att få in i mitt huvud att hon heter Helene och inte Helena och så skriver jag fel när jag skriver hos dig. :D Nu skriver jag ner C H E E R I E. Kanske hon säger, "Aha! Du menar vackra, underbara, roliga Dansbandsfrun?"

http://egoinasmamma.nu

 
Ellis

Ellis

1 mars 2010 18:04

Hur kort är du? (så jag vet om du är skrämmande lång eller ej)
Hur står mannen din ut med dig?
Hur ofta önskar din son att han hade en COOLARE mamma än dig?
Saknar du ditt gamla band?

Ah kommer ej på något annat.

SV: dude JAG vill inte ha en förtäääskig svärmor, jag kommer rymma me din son och göra som han gjorde igår, peka finger då han och jag kör iväg med din och mannens bil samt kreditkort.

Jag tror inte du har en charm... No offence.. men du är du.. Det säger mycket.

http://ellisu.blogg.se

 
Diana

Diana

1 mars 2010 18:50

Haha, vågar du dig på att låta mig ställa frågor igen? ;)

Är du hemmafru, eller du har något annat jobb du gör med?
Är det planerat för sonen att få syskon?
Varför äter man kinamat på spaniensemesern? ;)
Vilken är världens bästa film?
Om du bara fick lyssna på en enda låt resten av livet, vilken skulle det bli?
Vilka tre saker tar du med dig till en öde ö?
Vad gör du om 10 år?

...

http://www.decdia.blogg.se

 
Ulrika

Ulrika

1 mars 2010 19:43

Kall gröt eller Lutfisk?
FlipFlop eller High Heels?
Kortkort eller Långlångt?
Pipskägg eller Polisonger?
Dröm eller Verklighet?
Bit ihop eller Bryt ihop?

SV: Jag har dessvärre missat den där London-butiken!!
Förövrigt tycker jag att shopping borde vara en OS-gren... ;D

http://fabulousforty.blogg.se

 
Gun

Gun

1 mars 2010 19:49

Sjunger du ibland fortfarande? Mer än hemma alltså.
Jobbar du med något?
Äh jag kommer inte på mer. Alla andra har hunnit före.:)
Kram

http://horni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards