dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Bloggbesök

Av dansbandsfrun - 11 oktober 2011 10:06

Brukar ni läsa pysselbloggar? Inredningstips? osv...


Jag gör det och jag älskar det. Jag får sån inspiration!


Här är en av mina favoriter PYSSELITEN 

Hon älskar att pyssla, och tillverkar massor av saker själv och hennes största intresse är att duka fint. Helt suverän! (jag härmar henne ofta)   


Vi har fruktansvärt kul ihop, och det blir mycket skratt när vi ses.


Idag ska hon komma till mig på fika.


Vi får se om det tas några foton jag kan visa er sen ;)



 
 
Lotta

Lotta

11 oktober 2011 11:40

Jag läser ju också hennes blogg varje dag.
Javisst har hon fantastiska tips att ge oss:-)))
Hopppas ni får en trevlig dag.
Mitt sällskap på min lediga dag (dammsugaren och moppen)
väntar fortfarnade på mig. Men jag har sån god lust att strunta mina "vänner" idag;-)
kramis

http://www.lotenlind.blogg.se

 
carina

carina

11 oktober 2011 12:40

Önskar er en toppen dag tillsammans :)
Kramen på dig♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

11 oktober 2011 18:46

Vad trevligt med bloggbesök!
Hoppas ni hade en trevlig stund tillsammans :)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

11 oktober 2011 18:55

Det var skitkul! MEN jag hann inte ta några kort (vi har för mkt att prata om) hahaha
kram

 
Ingen bild

pysseliten

11 oktober 2011 20:22

Tackar för en trevlig dag hoppas du inte har dansat ihjäl dig :)

dansbandsfrun

11 oktober 2011 21:57

hahaha Du skulle sett oss! svetten rann!!!
Supertack, en present kan inte bli mer klockren! kram

 
jessa

jessa

12 oktober 2011 20:29

sv: tack snälla du! Och du, det där med att inte ta kort tillräckligt mkt, det känner jag igen... Blev inte ett enda kort taget i helgen på Nöjesvågen, kameran låg bra i hytten.. haha Ha det bäst! kram

http://kringeltokan.blogg.se

dansbandsfrun

13 oktober 2011 13:02

Så typiskt det är! Man tycker det är lite bökigt med kameran tyvärr... ;)
kram

 
Mia systeryster

Mia systeryster

12 oktober 2011 20:38

Vad kul med en minibloggdate;) Hoppas du fotade!
Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

dansbandsfrun

13 oktober 2011 13:01

det var dessvärre så kul så jag glömde fota...
typikt, men vi ska ses nästa helg. Då! ;)
kram

 
camilla

camilla

13 oktober 2011 07:15

Vad roligt att träffas på riktigt.
Jag träffade ju Afrodite i somras. Och vi hade det så kul så jag tänker på det än idag.
Sv: Nå..vad tyckte du nu om Glamour? Visst var det spännande? Och nu när det inte var Bill som var farfar,kanske du kan lägga in en stöt ;)
Kram!

http://cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

13 oktober 2011 12:56

Jag är fortfarande inte övertygad men jag återkommer ;) Så länge han me blå sjorta är med så är jag med ;)
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards