dansbandsfrun

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av dansbandsfrun - 24 mars 2011 19:46

Ni vet ju att jag alltid skriver "Mini" här på bloggen när jag berättar om min son?


Det är så kul, för nu tror verkligen alla människor (som inte känner oss så väl) att han kallas det i verkligheten.

Men så är icke fallet. Han kallas inte "Mini" utan något helt annat som vi vill ha för oss själva    (vi vill ju va lite mystiska) hahaha



Här är han förresten, när han hade lånat min vaselinburk o ville bli fin i håret...suck... ;)

 


Anyhow, så har han hamnat i någon slags "identitetskris" för nu vill han inte heta sitt riktiga namn längre.


"jag vill bli kallad Lennart", sa han häromdagen.


Eh....


Och Igår när jag hämtade honom på dagis, ropade hans bästis;

" - Hej då Lennart!! "


Eh.....


Jag hade förstått Spiderman, Stålmannen eller BEN 10 men LENNART???

Av dansbandsfrun - 24 mars 2011 09:40

Faktiskt jättesynd om mig...Har besökt vårdcentralen.... Jag är 4 rör med blod fattigare...

Skojar bara, känns inte ens. Det som gör ont är ju när plåsterlappen skall dras bort   


Nu har jag inmundigat (sträcker på mig fisförnämt o skrockar åt min verbala överlägsenhet)   ......FRUKOST!

 

(kan ni vara så snälla att ignorera det grumliga, urinfärgade vattnet? Jag SKA byta!!! Men det är faktiskt jättestressigt att va hemmafru)


Nej, nu ska sambon o jag ha en bra dag i vårsolen.


Först en del ärenden...och sen ska han envisas med att bju ut mig på lunch på stan...ÅÅÅÅÅH va jobbigt!    men en får väl offre sig... puh...


Vad gör ni själva då? (förutom att läsa min FANTASTISKA BLOGG???)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards