dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Lycka är...

Av dansbandsfrun - 13 februari 2011 15:11

Lycka är: att det var en superhärlig dag o kväll igår med mina syskon med familjer och att ha en massa rester av maten som var Potatisgratäng med fläskfile i gräddsås som man kan ligga i sängen o äta idag.


Olycka är: att vakna o va superförkyld, hostig, ont i bröstet och inse att man är sjuk, så grabbarna fick gå på nya bion "TRASSEL" själva (som vi sett fram emot så länge)


men jag kanske mår lite bättre om jag sätter på DALLAS och går och hämtar mig en muffins...


 
 
Ingen bild

Wenche

13 februari 2011 15:22

Tårkigt att vakna upp förkyld o inte orkar följa med på biomyset <3 <3 <3 Men du får krya på dig vännen,, ÅH än en gång tack för det Jättefina o underbar armbandet=)
Kramizar

 
Ingen bild

Ija

13 februari 2011 15:49

Vad kul att det var ett lyckat firande! Man är lyckligt lottad som har många syskon (med familj) tycker jag, det är lycka som du skriver :)
Trist med sjuka, tror absolut Dallas och muffins kan råda bot :)

 
Monica

Monica

13 februari 2011 16:08

Otur att du skulle bli sjuk just idag när ni skulle gå på bio.

Krya på dej!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Britt

Britt

13 februari 2011 21:00

Men åååhhh vad trist att du blivit förkyld. Du borde vara förskonad från förkylningar, magsjukor och annat sånt vi andra drabbas av...du som har en kronisk sjukdom som drabbar dig titt och tätt.

Vilken tröst i eländet att festen blev lyckad i allafall och att du slipper laga mat idag.

Krya på dig!

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ingen bild

Syster

14 februari 2011 09:44

Hej kära syster.
Tack för en helmysig dag med otroligt god mat, tårtor och kakor samt vin. Alltid lika roligt att hälsa på er.
Kramar

 
jenny

jenny

14 februari 2011 11:27

DALLAS?? Hoppas du är bättre idag.. Nu ska jag be dig SLUTA skriva/lägga ut bilder på kakor och sånt!!!! Jag har inte ätit godis kakor, läsk chips mm sen innan nyår (skrytigt jag vet). Jag kan inte titta in här. Jag blir ju sjuuuukt sugen. Hoppas mini hade en toppen dag.

Kraaaaaam jenny

http://www.janethepain.se

 
Bara Jag

Bara Jag

14 februari 2011 11:48

Nämen fy då! Krya på dig och tusen tack för armbandet!

http://blogg.rhode.se

 
Cina

Cina

14 februari 2011 15:23

Önskar dig/er en Trevlig Alla Hjärtans Dag!

Krya på dig!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

14 februari 2011 17:56

Naaaw, din stackare. Liknande sak hände mig när mina pojkar var små, vi skulle på cirkus och jag var magsjuk så jag fick bli hemma...dåligt samvete än idag för det :oS Knasigt, dem hade ju lika kul ändå med pappa.
Krya nu på dig, ni får se Trassel sen på dvd...ska va väldigt rolig har jag hört :o)
Bamsekram

http://nina-hansson.blogspot.com

 
Marie

Marie

14 februari 2011 18:30

Krya på dig, inte roligt att vara sjuk. Vår näst yngsta ligger också i feber och är jätteförkyld, hon är så orolig att hon ska vara sjuk på sin födelsedag på onsdag. Förra året hade hon magsjuka när hon fyllde år, så hoppas, hoppas hon hinner bli frisk.

Hoppas du har haft en fin alla hjärtans dag!
Kram♥

http://miruschkas.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

16 februari 2011 01:44

jag vill med se den, men min brorsa tog med min lillsyrra förra veckan och jag ville ta henne för o ha en "anledning" till o kunna vistas på barnbio hahha

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards