dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

Eh...jo det var det där med ögonbryn...

Av dansbandsfrun - 5 februari 2011 12:13

jag har alltid velat ha mörka, markerade o snygga ögonbryn!


Men mina är förbaskat ljusa och allt verkar sitta mittemellan ögonen istället. "Äsch det är ju en baggis", tänker jag o börjar "ansa" lite (läs; gå lös med pincetten)


slutresultat?

eh...oops...

 


Ok, nu ska jag tänka praktiskt...


Det jag KAN göra är nu att sätta igång "OPERATION ÅTERVÄXT" 


Jag tänkte mig något "LATINO"

  


 
 
Diana

Diana

5 februari 2011 16:05

Jag har lyckats med brynen ett par gånger nu, men oftast går det åt skogen för de är totalt olika varandra när de är "naturliga". Tack för påminnelsen, det är dags för mig att färga dem!

http://www.decdia.blogg.se

 
ida

ida

5 februari 2011 18:39

Usch det är så jäkla svårt med ögonbryn :( plockar man för mycket så tar det ju 100 år för det att växa ut dessutom..

http://www.chavita.devote.se

 
Carina

Carina

5 februari 2011 19:07

Oops liksom!! nåja det växer väl ut... så småningom....
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Svorskan

Svorskan

5 februari 2011 20:04

Du har en rätt udda ögonfärg, eller hur? Stålblågrönagrå? Men ett stänk av brunt innerst mot pupillen? Coooolt! Ögonbrynen kan du bara slänga, det är ingen som lägger märke till de ändå. ;)

http://svorskan.se

dansbandsfrun

5 februari 2011 20:54

ja dom är lite konstiga ;)
gröna vill jag nog ha dom o sen en brun ring runt o i ena en "plutt" hahahaha
(man måste ju skilja sig från mängden på nåt vis) ;)
usch alla säger att brynen växer så sakta ;) får väl köpa en penna...
kram

 
Ellis

Ellis

6 februari 2011 01:49

Jag noppar inte mina men fan vad jag vill! Jag vill också ha fin form som alla andra men har ingen lust, de ba tar tid!

http://ellisu.blogg.se

 
Britt

Britt

6 februari 2011 15:33

Samma problem här. Har tidigare låtit proffsen ta hand om det ...men det blir så dyrt i längden att var 5:e vecka plocka och färga hela året runt i alla år. Nu får de förfalla!

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards