dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Se här vad Farbror Frej tar fram...

Av dansbandsfrun - 3 februari 2011 16:32

jag köpte ju en väska på semestern som var ful o trist....


(ville ju ha en med nitar)

men försäljaren var så rar o hade sån hosta så jag tyckte ju synd om honom...

(inser att den ser bajsbrun ut här men den är svart)

  


MEN


då tar man o låter sin kreativa sida ta över en stund...


TA-DA!!! En riktig "Dansbandsfrun-väska" som jag ÄLSKAR och som INGEN annan har!"

    


Nitar köper man på Panduro.

 
 
Diana

Diana

3 februari 2011 16:46

Coolt! Du kan verkligen trixa och joxa du!
Men din kamera måste vara helt fucked up alltså, la du inte ut en bild på ett par skor en gång som också var i helt fel färg? Visst att blixten ställer till det ibland, men väskan ser verkligen bajsbrun ut på första bilden!

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

3 februari 2011 17:12

hahaha jo det är därför jag köpt en ny kamera nu ;)'
jag minns att mina svarta skor var lila o det har jag ALDRIG ägt några...

 
Ingen bild

wenche_bjorck@hotmail.com

3 februari 2011 16:47

Perfekt!! Det gäller att ha lite kreativa ideèr =) Åh det har ju du i massor =) Kramizar

 
Znogge

Znogge

3 februari 2011 17:26

Den blev mycket bättre och dessutom svart också ;-)

http://znogge.wordpress.com

 
ida

ida

3 februari 2011 17:35

se så vad snyggt!!! :)

http://www.chavita.devote.se

 
Ulrika

Ulrika

3 februari 2011 17:53

Coolt! Och praktiskt med en handväska fastnitad på ytterdörren! Väskryckare göre sig icke besvär, liksom eller..;D

http://fabulousforty.blogg.se

 
Ingen bild

Ruth i Virginia

3 februari 2011 21:01

Din kreativitet är gränslös.
Beundran flöder över Atlanten.

dansbandsfrun

3 februari 2011 21:17

hahaha ja du har nog rätt, jag kan liksom inte låta bli att "trixa"
Idéerna bara "poppar upp" i skallen som popcorn...
vill ha projekt hela tiden.
superskoj!

Vill du ha ett armband är det bara att säga till förresten. Bara för att du är min mest "långaväga" läsare ;)

 
Gun

Gun

4 februari 2011 09:11

Vad snyggt och fiffigt. Jag tycker annars att väskan var fin redan innan.

http://horni.blogg.se

 
Ellis

Ellis

5 februari 2011 18:02

Hahahah hur lyckades du få den bajsbrun på första bilden?

http://ellisu.blogg.se

 
charlotte

charlotte

6 februari 2011 00:31

vad snygg den blev
kram

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards