dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Ni vann!

Av dansbandsfrun - 3 februari 2011 14:31

Jag var så himla snäll så jag drog 5 stycken som får varsitt armband.


Såhär gjorde jag:


jag lade 36 lappar med era namn på i min nya hatt från Kanarieöarna ;)

  


blandade väl o började så dra...

  


och SÅHÄR blev det:

  


Jag säger GRATTIS till:


DECDIA

BARA JAG

KLOPPAN

WENCHE

GUN


Jag kommer nog lotta ut fler framöver då jag beställt lite roliga pärlor o sånt på internet.


Ni som vann kan väl maila er adress o riktiga namn ;) till:

dansbandsfrun@hotmail.com

 
 
lisa

lisa

3 februari 2011 14:40

Å vad glada dom ska bli nu...
Dom är så fina tycker jag...
Du är snäll du vännen..kram kram

http://unikajag.se

 
Ingen bild

wenche_bjorck@hotmail.com

3 februari 2011 14:51

Åhhhhh vad glad jag blev att jag vann ett armband=) Tack så mkt =) <3<3<3 De är såååå fina =) Kramizar i mazzor Wenche

 
Diana

Diana

3 februari 2011 14:56

Åh, wiee!!!!!
Yes yes yes!
Något ska man väl ha tur i (förutom kärlek då)!
Mitt armband var lätt det snyggaste dessutom, gillar den "rena" stilen.
Du sa att du hade min adress va? Annars är jag den enda i Sverige med mitt för- och efternamn så jag är inte sååå svårhittad. :)
Jag tackar dig och ödet för vinsten!

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

3 februari 2011 15:29

ja som sagt jag började garva högt när jag drog ditt namn, ibland ska man ha tur ;)
ja jag har din adress sen sist jag skickade porriga brev till Batman hahahaaha eh....oops...det skulle ju inte du veta....

 
Cina

Cina

3 februari 2011 15:24

Grattis till er som vann.

Önskar en fortsatt fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
charlotte

charlotte

3 februari 2011 15:29

vad kul att jag vann!!

http://kloppan.wordpress.com

 
Bara Jag

Bara Jag

3 februari 2011 15:43

Men men? Tänk att jag får vinna en gång! Tack :-)

http://blogg.rhode.se

dansbandsfrun

3 februari 2011 16:00

Grattis!

 
Diana

Diana

3 februari 2011 16:44

Hehe, det hade varit rätt coolt om ett porrigt brev till Batman bifogats. Hahaha!
Du är för skön du!
Vad tyckte du om mitt duettförslag? Jag är rätt nöjd själv faktiskt. :)

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

3 februari 2011 17:13

HA! då skulle ni må va? hahaha vi får väl se vad som kommer ;)
japp, inte illa för att va du hahahaa

 
Gun

Gun

3 februari 2011 17:04

Nämen åååh, vad roligt! Tack snälla, vilket jättefint armband.:D Jag ska maila dig meddetsamma.:)

http://horni.blogg.se

 
Ellis

Ellis

5 februari 2011 17:57

VI är osams sväris!

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards