dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Maken till fräckhet!!

Av dansbandsfrun - 22 januari 2011 14:20

Sambon kom upp på övervåningen och var helt ÖVERTYGAD om att luftpumpen till akvariumet hade fått spelet. Vi skulle nu få köpa en ny....


Men nähä... istället kommer han in och väcker mig o gapskrattar och PÅSTÅR att det är JAG SOM SNARKAR!!!!   


Det var nog det fräckaste jag hört, för jag VET att jag aldrig snarkar!!


HOW RUDE!!    nu jävlar e det krig!!!!  

 
 
Diana

Diana

22 januari 2011 15:31

Bah, klart att du inte snarkar! Klagade någon på att du snarkade när du var iväg på resa? (strunta i att du sov själv) Nääää, just det! Måste vara han som har öronen för nära sin egen mun! ;)

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

22 januari 2011 16:16

jamen preciiis!! HAN då??
man ska inte kasta sten i glashus... jag ska gömma en diktafon under hans säng o lägga ut resultatet här så jag får "upprättelse" ;)

 
Mia systeryster

Mia systeryster

22 januari 2011 16:21

Ne inte snarkar du inte, det tror jag inte på, det var säkert akvariet;)
Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

dansbandsfrun

22 januari 2011 16:42

japp´!
jädra luftpump att väsnas ;)
kram

 
Vicke

Vicke

22 januari 2011 17:36

Jag litar på gubben din, det är klart att du snarkar

http://animeraigimp.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

22 januari 2011 18:22

Åh, typiskt... ;)
jag ska ta fram bevis på att jag e oskyldig hahaha

 
Gun

Gun

22 januari 2011 20:10

Mäh! Byt luftpump du, så ska du se att han fattar. :D

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

22 januari 2011 20:37

jag är osäker på om det hjälper ;)

 
Ingen bild

maggan

22 januari 2011 20:47

Hhur kan man låta som en luftpump!!ha han nåt i öronen....?? då har han aldrig hört någon snarka;))men byt pumpen så få du se hahahha!!

dansbandsfrun

22 januari 2011 20:52

hahaha han har fått nåt i öronen, typ vaxpropp eller nåt ;)
kram

 
Calma

Calma

23 januari 2011 00:13

Hej igen!
NU trillade poletten ner,eller jag ej läst allt om dej ordentligt,,Mats Bergmans,ett av mina favoband,lyssnat nyss på dem på Spotify,en av favoritlåtarna är "Så länge drömmen finns kvar" Skapat mej en rejäl lista med bara dansbandsmusik på Spotify
Sitter o niger och ger dem en eloge gnm dej*L*

Tack för din komentar hos mej förresten,jag har nyss skrivit i min blogg igen,haft strul med uppladnn av bilder,grr

Ahh,GRATTIS till 4åringen,underbara små livsverk de är,
Vi har 4 barn o 8 barnbarn,livets efterrätt,
skulle haft 2 av dom i helgen,men magsjukan satte stop för det,stackarna,

Vi ses imorron igen,troligen,
Kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

23 januari 2011 01:03

Hej igen!
Alltså,vad kul,var nog meningen jag skulle blogga med dej,,var o hur i Finspång?
Ja,jag har växt upp där o omkring,,min dotter flyttade tbx dit,bad kul,vi får prata mer om d nån gång

Ja,den låten är såå härlig,jag lyssnar mkt på text,ja def när man njuter i lurar,
sen är det viktigt med arren oxå,
de få ggr jag är o dansar så gillar jag både lugnt o bugg,,
Fuskar lite med sång,just nu i kör,
kan få rena toksnurren här hemma,(då jag är ensam),ökar volymen,tar plastmicen o beter mej,skrålar skränar o dansar,,
Jag har fyllt 60 men är nog 25 i sinnet,*L*

tack för titten,
kram,kram från Calma

ps.min man snarkar,ojojojoj,lyssna ej på din,bara elakt förtal,*L* ds.

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

23 januari 2011 01:04

bara jag igen
Cheerie,,en klocka ringer ,hmm,får se om jag får en "aha"klämt.
Kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
camilla

camilla

23 januari 2011 10:46

Hahaha....klart att du inte snarkar. Det har du aldrig hört,va? ;)
Så på honom bara! ;)
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

23 januari 2011 11:11

Mäh! jag GÖR verkligen inte det!!! ;)
kram o god förmiddag!

 
Neta

Neta

23 januari 2011 13:36

Drömde om er i natt, eller mest om M. han hade en catering vid mitt jobb, och när jag handlade min lunch glömde han stoppa i en Loka men tog betalt för den :O
Sen jagade han oss på danser över hela Sverige för att ge mig Lokan eller tbx pengarna men hann aldrig på mig så rätt som det var stod ni här alla 3, han med 12.50 i näven :D
Så jäkla knäppt det kan bli :P

http://netaave.blogg.se

dansbandsfrun

23 januari 2011 14:25

Hahaha det måste jag berätta för honom!! skön du e!

 
Ellis

Ellis

23 januari 2011 15:10

Hahahaha och såååå sakad var man då!

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

23 januari 2011 15:18

hahaha japp, smekmånaden gick över fort ;)

 
Britt

Britt

23 januari 2011 16:31

Vet han inte att kvinnor varken fiser, svettas eller snarkar? Har aldrig hänt kommer aldrig hända!

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

dansbandsfrun

23 januari 2011 16:36

kunde inte sagt det bättre själv!
Halleluja!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards