dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Varmaste dagen!!

Av dansbandsfrun - 17 januari 2011 18:37

Nar jag bloggade i formiddags sa sa jag ju att det var disigt.


Nagra ogonblick senare sprack det upp.


O idag blaser det inte sa det blev 26 grader.


Men DET bryr val inte NI er om? *fnissar retligt*

Nu ska jag ga o fa i mig lite TAPAS.


pussssssss

 
 
Ingen bild

Sanna

17 januari 2011 18:56

Hej stumpan! Du har det bara najs ser jag! Kommer sakna dej på återtäffen imorron :-( Krams

dansbandsfrun

18 januari 2011 14:55

Ah jag ville verkligen traffa alla igen men jag klagar inte direkt ;)
som sagt du o jag far ta en fika senare. kramar o halsa flickorna

 
Ingen bild

Lena

17 januari 2011 18:56

Blir lite avis :)
Men när jag läser så blir jag lite sugen! Dottern vill så gärna men jag fegar!
Njut o må så gott
Kramar

dansbandsfrun

18 januari 2011 14:54

AK!! o ak med Ving sa far ni det kanon!! Det fixar ni latt! (annars far jag val offra mig att folja med som guide ;))
kram

 
Ingen bild

pysseliten

17 januari 2011 19:10

Vi måste se till att träffas när du kommer hem :)
Längar som fn kolla webbameran nyss över purto rico sol än såg jag men det var på väg ner .
Hr är det kolsvart ;( Trist och grått.
Njut nu och ha det bra Kram

dansbandsfrun

18 januari 2011 14:53

Ja det MASTE vi gora!
kramar

 
AnneliH

AnneliH

17 januari 2011 20:07

Nä inte bryr vi väl oss om sol och värme...Härligt att höra att du har det gött!! Tapas..mmmmmums!

http://www.canary.user.se

dansbandsfrun

18 januari 2011 14:53

hola!
jag gick aldrig den vagen igar, sa Miquel far vanta ;)
jag gick lite vilse igen men fan va kul det ar hahaha
Tapasen var UNDERBARA!!
kram

 
BEAUTY SECRETS

BEAUTY SECRETS

17 januari 2011 23:24

Elak du är!
;D

Kika in min brand new blog:D
Baby Melody fortsätter sina äventyr där!

http://beautyandsecrets.blogg.se

dansbandsfrun

18 januari 2011 14:52

Hehe bara lite ;)
spannande!!!
kram

 
Ellis

Ellis

18 januari 2011 03:19

ond...........

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

18 januari 2011 14:51

njae...bara lite retlig hihihi

 
Ingen bild

Syster

18 januari 2011 12:57

Hej kära syster. Vad underbart att höra att du har det så bra. Tänker på dig massor. Syns snart. Kramar

dansbandsfrun

18 januari 2011 14:51

Ah, ja det ar sa himla skont!! Detsamma hjartat! Ses pa sondag ;)
kram o halsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards