dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

BIMBOBRITTA strikes again!!!!!!!

Av dansbandsfrun - 16 januari 2011 16:18

Jo....det var ju ....eh...det dar med varmvattnet...


Jag passerade receptionen for en stund sedan o da killen satt dar o sag sysslolos ut sa fragade jag om det var meningen att man skulle va utan varmvatten?

(jag var MYCKET blygsam o fladdrade enormt med mina ogonfransar i hopp om att kunna se oskyldig o rar ut) ja...sa han inte skulle uppfatta mig som GNALLIG ;)


Han log och foljde mig till min lght.


Han log igen...gick o tryckte pa en knapp pa en jattestor "sak" bakom kylen typ... (JA, NU fattar jag ju att det var varmvattenberedaren)

Nar han tryckte pa knappen blev den rod och killen sa "Om 10 min har du varmvatten" (fast pa spanska forstas)


Jag trodde jag skulle fa ringa brankaren sa ELDROD va jag i ansiktet...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

gissa va grabbarna har pa hotellet kommer snacka om pa sina raster kommande veckan???


SHIT, sa kan det ga nar man aker ensam ;)


Ah, nu maste jag upp o ta en dusch...har varit pa en UNDERBAR grej idag av en slump. Berattar sen!!


puss

 
 
Gun

Gun

16 januari 2011 17:11

Hahaha, men han var säkert jätteglad att få hjälpa vackra svenska flicka med det.:D

http://horni.blogg.se

 
Britt

Britt

16 januari 2011 18:09

Men hur ska man veta det?..helst om man som jag bor i lägenhet hemma och inte har en varmvattenberedare. Tycker inte alls att du ska behöva skämmas för det. Fast han kommer ju ha kul på kafferasten med arbetskamraterna. Låt oss hoppas han inte har en blogg :D

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
AnneliH

AnneliH

16 januari 2011 19:35

Bueno!!! Nu kan du fladdra med håret när det är nytvättat!
Har du vunnit på lotteri och varit på Anfi och sett lägenheterna?? ;) Akta dig bara för de svarta damerna som knyter armband bara....stanna inte och dem tror jag inte man behöver vara trevlig mot.
Om du är ner till strandpromenaden och Ristaurante Roma och vill se på bra underhållning och äta god mat...hälsa till Miguel från Anneli och Stig att vi kommer ner i april ;)))) Dit är det säkrast att du tar taxi både dit och hem man ska inte gå ensam när det är mörkt.
Hasta mañana!!!

http://www.canary.user.se

dansbandsfrun

17 januari 2011 11:30

Jag ska nog forbi ROMA idag, da ska jag halsa!
Tack Anneli for att du finns, seriost. Kanns tryggt att ha dig "med". Tankte pa er igar nar jag gick forbi Los Arcos. Vi alskade ocksa det stallet nar vi var har forsta ggn.
Jag ska nu ga till apoteket o kolla ditt tips om varktabletterna.
Armbandsdamer fick jag nog av pa Teneriffa, da dom hotade bade mig min familj tills de fick pengar. Uschavalingen! ;)
kram

 
Ingen bild

Yvonne

16 januari 2011 21:35

Hola igen!!!
Visst,jag lovar att hojta till om jag ser dig-men skulle jag känna igen dig måntro???Imorrn så ska vi och handla i den stora matvaruaffären mercadona(stavfel kanske).På tisdagkväll så blir det show och dans på det stora Riu hotellet...
Hej så länge

 
Bara Jag

Bara Jag

16 januari 2011 21:46

Är du blond eller ;-)

http://blogg.rhode.se

 
Ellis

Ellis

17 januari 2011 00:36

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!!!!!!!!!!

http://ellisu.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

17 januari 2011 09:26

Hahahha, men hur skulle DU ha kunnat veta det? Man tar ju för givet att varmvattnet är på när man kommer!
Skönt att du får duscha varmt nu i alla fall.
Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Ammis

Ammis

17 januari 2011 16:46

Ha ha, ja det löste han ju enkelt. Men du, det där hade inte jag fattat heller.... men jag är ju iofs också blond......ha ha. Skönt att det löste sig för varmvatten kan man ju knappt vara utan. Ha en fortsatt go semester. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

17 januari 2011 18:32

Hahaha ja, tack gode gud for karlar ibland ;)
tack Ammis; kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards