dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Packningen klar...

Av dansbandsfrun - 11 januari 2011 19:44

för det här räcker väl?


  


enligt väderleksrapporterna från Gran Canaria ska jag nog kunna njuta av vädret och om det säger jag:


Halleluja!!

 

 

 

 
 
Ingen bild

Sarilainen

11 januari 2011 19:57

Det där räcker gott och väl!! Men det måste ha stapplat förbi nån tant och tappat sin pocket på dina coola shorts...? Ha en underbar resa, vännen!

dansbandsfrun

11 januari 2011 20:58

HAHAHAHAAHAHA rolig du e!!!
tack gumman, jag ska verkligen göra mitt bästa! kram o hälsa familjen

 
Marie-Louise

Marie-Louise

11 januari 2011 20:04

Ja det där räcker väl. Eller ja glöm inte pass, biljetter och pengar :)

http://madredetres.blogg.se

 
Ingen bild

Yvonne

11 januari 2011 20:42

Kan inte låta bli att skratta för du har packat ner samma bok som mig...Tror du att vi hinner med någon läsning?? Nu har vi inte länge kvar,längtar...

dansbandsfrun

11 januari 2011 20:53

hahaha jasså? jag älskar Danielle Steele för det är SÅÅÅÅ mycket kärlek ;)
Nja, det blir spännande att se. När jag åker med resten av gänget hinner jag aldrig läsa dagens tidning ens men nu när jag e själv borde jag kunna plöja igenom en rackare i alla fall... hihihi
japp, nu har nedräkningen börjat.
Imorgon blir det att växla pengar o sånt. det sista.
jösses va jag vill dit Nuuuuuuuuuuu ;)

 
Ingen bild

Janne

11 januari 2011 21:46

Det var ena rackans långa kortbyxor du har... och sen behöver du väl inte bikinitoppen på stranden. Eller det är klart, du ska ju därifrån med. Men du har glömt packa ner kameran! ;)

dansbandsfrun

11 januari 2011 21:55

Ja jösses! Tack ;)
o förut var det faktiskt en tjej som fick mig att inse att jag glömt skriva ut biljetten ;)
oops...

 
Baby Melody\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Baby Melody\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

11 januari 2011 22:41

Sv:Hahaha, YEP that's me!:D
Ps Ta sen härliga solbilder på resan så blir vi riktigt avundsjuka!<3

http://babymelody.blogg.se

 
Diana

Diana

11 januari 2011 23:59

Jag är inte aaaaaalls avis... ha´t så skoj!

http://www.decdia.blogg.se

 
Ellis

Ellis

12 januari 2011 01:05

fett sämst att du åker utan mig!!

http://ellisu.blogg.se

 
camilla

camilla

12 januari 2011 08:26

Ser ut som om det vore jag som skulle resa.
Nä...solskydd....det skulle jag aldrig ta med mig. Jag använder inte sånt.
Det är för amatörer,brukar jag säga ;)
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
lisa

lisa

12 januari 2011 09:13

solkräm vännen du kör väl med olja..
Å vad det låter mysigt..
ja njut så mycket det går och sola som en tok det skulle jag göra.. först på stranden och sist hem..
Jag får lägga mig i solen här hemma nu då.. blev avis på dig...kram kram..
PS: det bästa läppglanset jag har haft är det jag fick av dig sist.. helt underbart är det..

http://unikajag.se

 
Ama de casa

Ama de casa

12 januari 2011 09:56

Jag tycker nästan att det ser ut att vara lite för mycket packning... Men, så blir det ju nästan jämt :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
HUSnrNIO

HUSnrNIO

12 januari 2011 17:28

Jisses vad underbart att åka nånstans där endast de där sakerna behövs! Ha en trevlig onsdagkväll!

http://www.husnrnio.se

 
Britt

Britt

12 januari 2011 22:24

Åhh vilken sommarlängtan jag fick!

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Jenfan75

Jenfan75

14 januari 2011 03:36

Hoppas du har det trevligt i värmen=)

http://www.jenfan75.wordpresss.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards